🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  2. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32268.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مدل 2019 گلکسی A احتمالاً با دوربین سه گانه همراه خواهد شد

اخیراً سامسونگ با رقبای قدرتمند چینی از جمله هواوی و شیائومی در بخش گوشی های هوشمند اقتصادی و میان رده مواجه شده اما بر اساس گزارشی جدید قرار است شرایط برای گوشی های مدل 2019 ...

اخیراً سامسونگ با رقبای قدرتمند چینی از جمله هواوی و شیائومی در بخش گوشی های هوشمند اقتصادی و میان رده مواجه شده اما بر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چالوس استان مازندران - اساس گزارشی جدید قرار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چالوس استان مازندران - است شرایط برای گوشی های مدل 2019 گلکسی A تغییر کند. گزارش شده که برخی از مدل های 2019 این سری ویژگی خاصی را از پیش از پرچمداران سامسونگ ارائه خواهند داد: دوربین اصلی سه گانه و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر.

به گفته منابعی نزدیک به سامسونگ به جای اینکه این دوربین شامل یک حسگر اصلی در کنارد دو دوربین تله فوتو و فوق عریض باشد، سری 2019 گلکسی A قرار است - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چالوس استان مازندران - به دوربینی با یک حسگر اصلی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چالوس استان مازندران - در کنار حسگر دومی برای بهبود قابلیت های عکاسی تصاویر بوکه (با پیش زمینه و یا پس زمینه محو شده) مجهز باشند.

در کنار این موارد لنز سوم فوق عریض قرار خواهد گرفت.  پیش از این نیز گمانه زنی هایی مطرح شده بود که اشاره به مجهز شدن گلگسی اس 10 پلاس به دوربین سه گانه برای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چالوس استان مازندران - اولین بار در بین گوشی های سامسونگ داشت؛ مشابه با آن چه در هواوی P20 پرو دیده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چالوس استان مازندران - بودیم. گزارش جدید اما اشاره به یک سنت شکنی سامسونگ دارد: سری 2019 گلکسی A اولین گوشی های شرکت کره ای خواهند بود که به دوربین سه گانه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چالوس استان مازندران - مجهز می شوند، حتی پیش از - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چالوس استان مازندران - سری گلکسی اس.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چالوس استان مازندران

البته باید توجه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چالوس استان مازندران - داشت با توجه به اینکه سری گلکسی A ارزان تر از گلکسی اس هستند، احتمالاً شاهد کیفیت دوربین پایین تر نسبت به پرچمداران آتی سامسونگ از جمله گلکسی اس 10 خواهیم بود.

علاوه بر این، گزارش اخیر اشاره کرده که شاهد تعبیه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از نوع اپتیکال در گوشی های مدل 2019 سری گلکسی A خواهیم بود. این بار هم ادعا شده که شاهد پیاده سازی این فناوری در سری گکلسی A پیش از سری گلکسی اس خواهیم بود. اعلام شده که اکنون تیم توسعه سخت افزار سامسونگ کار روی این فناوری را آغاز کرده است.

گلکسی اس 10 نیز قرار است به حسگر اثر انگشت تعبیه شده زیر نمایشگر مجهز شود؛ اما نوع پیشرفته تر التراسونیک برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

 

تماشا کنید: سامسونگ با آگهی‌های جدیدش، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر چالوس استان مازندران - رسماً به اپل اعلان جنگ می‌کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone