🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خاموش شدن خودکار پکیج چیست؟
    پاسخ: کم بودن فشار آب، خراب بودن ترموستات، مسدود شدن شیر ورودی آب در اثر تجمع رسوبات، خراب بودن پمپ و به گردش در نیامدن آب در داخل سیستم، و وجود هوا در داخل لوله ها همگی می توانند منجر به خاموش شدن خود به خود پکیج شوند.
  2. سوال: نقش شیربرقی در پکیج چیست؟
    پاسخ: شیر برقی به نام های شیر موتوری یا شیر سه راهی نیز شناخته شده است که وظیفه کنترل مدار آب را دارد.
  3. سوال: چقدر طول خواهد کشید تا تعمیرکار جهت رفع عیب پکیج مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: نقش پمپ در پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب گرم را باز میکنیم، اگر پکیج دو مبدل باشد پمپ وظیفه دارد آب را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش درآورد.
  5. سوال: آیا تعمیرات یا خدمات شما گارانتی داره؟
    پاسخ: بله، تمام خدماتی که از همکاران ما ارائه شده دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32269.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گران ترین پردازنده 32 هسته ای AMD احتمالاً 1800 دلار قیمت خواهد داشت

نسل دوم پردازنده های تردریپر AMD احتمالاً قیمتی 2 برابر نسل قبلی خواهند داشت. در این صورت با وجود اینکه تعداد هسته های آنها نسبت به نسل قبل 2 برابر شده، ولی همچنان گزینه های گرانی ...

نسل دوم پردازنده های تردریپر AMD احتمالاً قیمتی 2 برابر نسل قبلی خواهند داشت. در این صورت با وجود اینکه تعداد هسته های آنها نسبت به نسل قبل 2 برابر شده، ولی همچنان گزینه های گرانی به حساب خواهند آمد.

به تازگی پردازنده رایزن تردریپر 2990X در یک فروشگاه کانادایی مشاهده شده که برچسب قیمت 2400 دلار کانادا (معادل با 1840 دلار آمریکا) خورده است.

برای حدود یک دهه بود که اینتل بر بازار پردازنده های رده بالای دسکتاپ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و لپتاپ حکمرانی می کرد، اما با معرفی پردازنده های سری رایزن AMD در سال 2017 - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رقابتی جدی بین این دو تولید - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کننده، خصوصاً در زمینه کاربردهای چند وظیفه ای در گرفت.

در این بین پردازنده های مخصوص مشتریان حرفه ای تردریپر فراتر هم رفتند، به طوری که قابل مقایسه با گران قیمت ترین های اینتل (با قیمتی در حد 2000 دلار) بودند و البته قیمتی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نصف آنها داشتند. اما به نظر می رسد پردازنده های نسل دوم تردریپر که در ماه های آتی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از راه خواهند رسید قیمتی مشابه با رقبای اینتل خود داشته باشند. به این ترتیب احتمالاً دیگر نمی توان آنها را چندان مقرون به صرفه به حساب آورد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

بنا بر گزارش ها رایزن - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تردریپر 2990X به 32 هسته پردازشی، 64 ترد و در کل مقدار بسیار بالای 80 مگابایت کش مجهز شده. این پردازنده همچنان با سوکت TR4 سازگار است و به میزان حداکثر 250 وات مصرف انرژی دارد. همچنین گزارش شده که سرعت پایه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آن 3.4 گیگاهرتز خواهد بود که این میزان می تواند تا 4.2 گیگاهرتز افزایش یابد؛ البته با تعداد هسته های فعال کمتر.

با این قیمت، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پردازنده مورد بحث می تواند گران قیمت ترین در بین پردازنده های غیر سرور AMD باشد. این در حالی است که پردازنده تردریپر 1950X که - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از نسل اول این سری به حساب می آمد، قیمتی هزار دلاری داشت و اکنون حتی با قیمت 775 دلار هم قابل خریداری است. پیش از این گمان می رفت 2990X قیمتی در حدود 1500 دلار داشته باشد.

انتظار می رود رایزن تردریپر 2990X در میانه های آگوست (اواخر مرداد تا اویل شهریور) عرضه شود.

 

تماشا کنید: سولار اسکرول مشکلات شارژرهای خورشیدی معمول را حل می کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone