تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30196.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ‌های گیمینگ ROG Strix II با گرافیک جی‌فورس RTX از راه‌ رسیدند

یکی از رویکردهای مطلوب ایسوس ارائه لپ تاپ های گیمینگ نه فقط برای گیمرهای حرفه ای بلکه برای آنهایی است که به ظاهر و طراحی دستگاه نیز اهمیت می دهند و مدل ROG Strix II نیز دقیقا ...

یکی از رویکردهای مطلوب ایسوس ارائه لپ تاپ های گیمینگ نه فقط برای گیمرهای حرفه ای بلکه برای آنهایی است که به ظاهر و طراحی دستگاه نیز اهمیت می دهند و مدل ROG Strix II نیز دقیقا در همین راستا - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قرار - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دارد.

کمپانی مذکور امروز و در خلال CES 2019 از مدل های جدید Strix SCAR II - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و Strix HERO II رونمایی کرده که از پردازشگر گرافیکی سری جی فورس RTX بهره می برند.

Scar II - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - با نمایشگرهایی در دو سایز ۱۵.۶ و ‍‍۱۷.۳ اینچی از راه می رسد که در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کنار نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی، زمان پاسخگویی آنها از ۳ میلی ثانیه فراتر نمی رود. این دستگاه ها به صورت ویژه برای بازی های شوتر اول شخص طراحی شده و کلیدهای WASD آن برجسته هستند. پردازشگر گرافیکی به کار رفته در Scar II جی فورس RTX 2060 است اما در صورت پرداخت هزینه بیشتر می توان آن را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - با  RTX 2070 نیز جایگزین کرد.

از سوی دیگر Hero II قرار دارد که با - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تمرکز بر بازی‌های آنلاین چند نفره یا MOBA طراحی شده و کلیدهای QWER آن به صورت نیمه شفاف طراحی شده اند. این لپ تاپ نیز با کارت گرافیک RTX 2060 از راه می رسد.

هر دو دستگاه به پردازنده شش هسته ای اینتل Core i7-8750H، تا ۳۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی SSD مجهز شده اند اما در صورت نیاز می توان حافظه را با  مدل سریعتر SSHD نیز جایگزین کرد که زمان لود داده ها را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کاهش می دهد.

کمپانی سازنده علی رغم تاکید بر عرضه این لپ تاپ ها طی چند ماه آینده از اعلام قیمت آنها خودداری کرده است.

از دیگر مشخصات این دو مدل باید به کیبورد شبیه به نسخه دسکتاپ و کلیدهای اختصاصی تنظیم یا قطع صدا اشاره کرد. همچون بسیاری از لپ تاپ های گیمینگ ایسوس این دو مدل نیز به نورپردازی دور لوگو، نوار - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - جلوی بدنه و کیبورد مزین شده اند که امکان سفارشی سازی آن نیز وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دل انگیز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ شرکت شما منطقه خیابان امام خمینی سراب خدمات داره
پاسخ: بله در خیابان امام خمینی شهر سراب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone