🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28820.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام و فیسبوک در نقاط مختلف دنیا از دسترس خارج شدند [به‌روزرسانی‌: مشکل برطرف شد]

از ساعاتی پیش، دو اپلیکیشن فیسبوک و اینستاگرام برای کاربران ساکن نقاط مختلف دنیا دچار اختلال شده و از دسترس خارج شده‌اند. عده‌ای از کاربران قادر به ورود به حساب کاربری خود نیستند، و عده‌ای ...

از ساعاتی پیش، دو اپلیکیشن فیسبوک و اینستاگرام برای کاربران ساکن نقاط مختلف دنیا دچار اختلال شده و از دسترس خارج شده‌اند. عده‌ای از کاربران قادر به ورود به حساب کاربری خود نیستند، - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - و عده‌ای گزارش می‌دهند که - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - در عین ورود نمی‌توانند پستی ارسال کرده یا پیامی دریافت کنند.

در واکنش به این مشکل، صفحه رسمی فیسبوک در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - توییتر دقایقی پیش با انتشار توییتی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - اعلام کرده که از اختلال پیش آمده آگاه است و به زودی آن را برطرف می‌کند:

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خراسان  استان خراسان

اختلال پیش آمده برای اپلیکیشن‌های خانواده فیسبوک (شامل خود فیسبوک، اینستاگرام و واتس اپ) به قدری گسترده بوده که کاربران سراسر دنیا را تحت تأثیر قرار داده است. به گزارش وبسایت DownDetector که وضعیت سرور اپلیکیشن‌ها در دنیا را پایش می‌کند، در حال حاضر فیسبوک برای کاربران ساکن آمریکای شمالی، بخش‌هایی از شمال اروپا، آمریکای مرکزی و بخش‌هایی از آمریکای جنوبی از دسترسی خارج شده است.

همچنین بعضی کاربران در پاراگوئه، هندوستان، بنگلادش و آرژانتین از اختلال - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - عمده هنگام ارسال پیام در اپلیکیشن واتس - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - اپ خبر می‌دهند. این در حالیست که اینستاگرام نیز با اختلالات عمده‌ای مواجه شده و بسیاری از کاربران قادر به ورود به حساب کاربری خود نیستند.

تا این لحظه هنوز دلیل بروز این اختلال گسترده مشخص نشده است. به محض انتشار جزئیات بیشتر، خبر به‌روزرسانی شده و شما را از علت بروز این مشکل آگاه خواهیم کرد.

به‌روزرسانی 1: حساب رسمی فیسبوک در توییتر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - با انتشار توییت دیگری اعلام کرد که مشکل پیش آمده به خاطر حملات DDoS نبوده و همچنان در صدد برطرف کردن آن هستند.

به‌روزرسانی 2: پس از ساعت‌ها قطعی، حساب کاربری رسمی اینستاگرام از برطرف شدن مشکل خبر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر خراسان استان خراسان - داد. هنوز علت این اختلال گسترده بیان نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone