تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24145.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

جزئیات جدید از سیستم تشخیص چهره پیکسل 4 XL [به روز رسانی]

انتشار شایعات و اخبار جدید از پیکسل 4 XL تمامی ندارند. در جدیدترین تصاویر لو رفته از این گوشی، برای اولین بار نحوه راه اندازی سیستم تشخیص چهره نمایش داده می شود که حاوی نکات ...

انتشار شایعات و اخبار جدید از پیکسل 4 XL تمامی ندارند. در جدیدترین تصاویر لو رفته از این گوشی، برای اولین بار نحوه راه اندازی سیستم تشخیص چهره نمایش داده می شود که حاوی نکات جدیدی است.

انیمیشن راه اندازی سیستم تشخیص چهره در پیکسل 4 XL را ببینید:

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خمینی شهر استان اصفهان

همانطور که ملاحظه می کنید نحوه راه اندازی سیستم تشخیص چهره پیکسل 4 XL شباهت زیادی با راه اندازی فیس آیدی در آیفون - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دارد. هنگام پروسه با علایم بصری از کاربر خواسته می شود تا سرش را بچرخاند. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اما گوگل در اقدامی جالب برای راهنمایی بهتر کاربر، جزییات - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و گزینه های بیشتری را نمایش می دهد.

قبل از راه اندازی سیستم تشخیص چهره اطلاعاتی روی نمایشگر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گوشی نقش می بندند و کاربر را با کارکرد این سیستم آشنا می کنند. سپس نکات زیر نشان داده می شوند:

  • داشتن عینک طبی یا عینک آفتابی با لنزهای کم رنگ مانعی ندارد.
  • تصاویر و اطلاعات بیومتریک در محلی امن در تلفن هوشمند ذخیره شده و هیچ گاه آن را ترک نمی کنند. می توانید هر زمان که دوست داشتید این داده ها را پاک کنید.
  • کافیست تا با نگاه کردن صاحب گوشی به نمایشگر، قفل صفحه باز شود. بنابراین اگر فردی چهره شما را با چشمان باز روبروی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گوشی بگیرد، قفل آن باز خواهد شد حتی اگر شما نخواهید.
  • قفل صفحه گوشی توسط کسی که شباهت بسیار زیادی به شما دارد (مثل برادر یا خواهر دوقلو) قابل باز شدن است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خمینی شهر استان اصفهان

همانطور - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - که می بینید گوگل قبل از راه اندازی سیستم تشخیص چهره به طور شفاف کاربر را از معایب آن باخبر می کند. ظاهراً این شرکت اسم خاصی برای سیستم تشخیص چهره خود انتخاب نکرده و آن را «فیس آنلاک» (Face Unlock) نامگذاری کرده است.

در ادامه انیمیشنی روی صفحه ظاهر می شود و نحوه چرخاندن صحیح سر را نشان می دهد. برای کاربران کم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بینا و کسانی که از مشکلات حرکتی رنج می برند، گزینه ای مخصوص در نظر گرفته شده. در ادامه، گوشی چهره کاربر را اسکن می کند.

البته چون پیکسل 4 XL استفاده شده نمونه اولیه است سیستم کار نمی کند. ژست های حرکتی سولی هم غیرفعال هستند. بنابراین نمی توان آن را با فیس آیدی مقایسه کرد.

این روزها شاهد لو رفتن اخبار و شایعات زیادی از پیکسل 4 هستیم. دیروز هم دو ویدیوی باکیفیت نگاه نزدیک از پیکسل 4 XL منتشر شد.

 

به روز رسانی: [جمعه ۲۲ شهریور ۹۸، ساعت ۱۷:۱۰]

به فاصله کوتاهی پس از انتشار این خبر، اولین گیم پلی احتمالی از بازی پابجی روی پیکسل 4 XL منتشر شد که ویدیوی آن را در ادامه می بینید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone