🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  2. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  3. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15898.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

ایلان ماسک با عبور از بیل گیتس دومین فرد ثروتمند جهان شد

مدیرعامل تسلا که پس از اعلام خبر ورود این کمپانی به جمع ۵۰۰ شرکت برتر بورس آمریکا به سومین فرد ثروتمند جهان شده بود، حالا با عبور از بیل گیتس دومین فرد ثروتمند کره زمین لقب گرفته ...

مدیرعامل تسلا که پس از اعلام خبر ورود این کمپانی به جمع ۵۰۰ شرکت برتر بورس آمریکا به سومین فرد ثروتمند جهان شده بود، حالا با عبور از بیل گیتس دومین فرد ثروتمند کره زمین لقب گرفته است.

با افزایش ارزش سهام تسلا، سرمایه این کارآفرین ۴۹ ساله با افزایش ۷.۲ میلیارد دلاری مواجه شد. سرمایه مدیرعامل تسلا هم اکنون به ۱۲۷.۹ میلیارد دلار می‌رسد که آن را به دومین ثروتمند جهان تبدیل کرده است.

ایلان ماسک در سال جاری میلادی با افزایش - تعمیرات تلویزیون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سرمایه ۱۰۰.۳ میلیارد دلاری مواجه شد که بیش از هر میلیارد دیگری در جهان است. در ژانویه سال جاری میلادی ماسک به عنوان ۳۵امین ثروتمند در جهان شناخته می‌شد.

دلیل اصلی افزایش سرمایه ماسک، - تعمیرات تلویزیون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بهبود عملکرد - تعمیرات تلویزیون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تسلا و رشد چشمگیر ارزش سهام آن بوده است. نزدیک به سه چهارم دارایی خالص ماسک را سهام - تعمیرات تلویزیون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تسلا تشکیل می‌دهد که چهار برابر ارزش - تعمیرات تلویزیون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بیشتری نسبت به سهم آن در اسپیس ایکس دارد.

تعمیرات تلویزیون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

هم‌بنیانگذار مایکروسافت، بیل گیتس که زمانی ثروتمندترین فرد در - تعمیرات تلویزیون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کره زمین بود، هم اکنون با سرمایه ۱۲۷.۷ میلیارد دلاری در رتبه سوم قرار دارد. گیتس در سال ۲۰۱۷ جایگاه اول را به جف بزوس، مدیر عامل آمازون واگذار کرد که همچنان این رتبه را در اختیار دارد.

در حالی بیل گیتس در رتبه سوم به چشم می‌خورد که - تعمیرات تلویزیون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در سال‌های اخیر چندین میلیارد دلار صرف امور خیریه کرده است. میزان پرداخت‌های گیتس از طریق بنیاد خود از سال ۲۰۰۶ تا به امروز - تعمیرات تلویزیون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به بیش از ۲۷ میلیارد دلار رسیده است.

ایلان ماسک و بیل گیتس در ماه‌های گذشته بحث‌های تقریبا زیادی با یکدیگر داشته‌اند. - تعمیرات تلویزیون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برای مثال ماسک به گیتس گفته بود که هیچ اطلاعی از کامیون‌های برقی ندارد و درباره کووید-۱۹ نیز اختلاف نظرهایی با یکدیگر دارند. گیتس که سرمایه‌گذاری زیادی برای توسعه واکسن کرونا - تعمیرات تلویزیون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - انجام داده، نسبت به پذیرفتن برخی تئوری‌های توطئه از سوی ماسک ابراز نگرانی کرده است.

با وجود اینکه جهان با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند و میلیون‌ها نفر شغل خود را در سراسر - تعمیرات تلویزیون در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جهان از دست داده‌اند، این بیماری به نفع ثروتمندان جهان عمل کرده است. طبق اعلام بلومبرگ، ثروتمندان جهان از اوایل سال جاری میلادی تا به امروز ۱.۳ تریلیون دلار به سرمایه خود اضافه کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone