🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش مبدل حرارتی در پکیج چیست؟
    پاسخ: به طو ساده مبدل حرارتی انقال دهنده حرارت از شعله به آب را به عهده دارد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ هوا در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه وظیفه دارد از خروج محصولات احتراق توسط دودکش مطمئن شود.
  3. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است رسوب گیری و سرویس به موقع انجام شود.
  4. سوال: چقدر طول خواهد کشید تا تعمیرکار جهت رفع عیب پکیج مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: فیلتر آب پکیج چیست؟
    پاسخ: فیلتری که در قسمت ورودی آب متصل می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15899.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مدیر امنیت اپل به پیشنهاد پرداخت رشوه برای مجوز حمل مخفیانه سلاح متهم شد

«توماس مویر»، مدیر امنیت اپل به پیشنهاد پرداخت ۷۰ هزار دلار رشوه در قالب ۲۰۰ آیپد برای دریافت مجوز برای حمل سلاح گرم به شکل پنهانی متهم شد. این اتهامات اخیرا توسط دادگاهی در کالیفرنیا ...

«توماس مویر»، مدیر امنیت اپل به پیشنهاد پرداخت ۷۰ هزار دلار رشوه در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - قالب ۲۰۰ آیپد برای دریافت مجوز برای حمل سلاح گرم به شکل پنهانی متهم شد.

این اتهامات اخیرا توسط دادگاهی در کالیفرنیا مطرح شده‌اند. اپل در حال حاضر نسبت به این موضوع از خود واکنش نشان نداده است. علاوه بر مدیر امنیت این کمپانی، دو افسر پلیس از شهرستان «سانتا کلارا»، - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - کالیفرنیا نیز به دریافت رشوه متهم شده‌اند.

معاون کلانتری این شهرستان، «ریک سانگ» و کلانتر این منطقه، - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - «جیمز جنسن» متهم به درخواست رشوه برای مجوزهای سلاح گرم مخفی هستند. آقای مویر به پرداخت رشوه برای دسترسی به این مجوزها متهم شده است.

طبق قانون این ایالت، - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - حمل اسلحه گرم مخفی بدون مجوز مخصوص آن، جرم است. شهرستان سانتا کلارا اعلام کرده آقای سانگ از صدور مجوز سلاح مخفی برای تیم امنیتی خودداری کرده، با این حال پس از موافقت آقای مویر به اهدای چندین آیپد به ارزش ۷۰ هزار به کلانتری چنین مجوزهایی را صادر کرده است.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر جوانرود استان کردستان
توماس مویر

در برگه اتهامات عنوان شده که در آگوست ۲۰۱۹، زمانی که آقای سانگ و مویر از یک حکم جستجو برای ضبط سوابق مجوز سلاح - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - مخفی پلیس مطلع شدند، برنامه اهدای ۲۰۰ آیپد متوقف شده است. یک تحقیقات دو ساله نتیجه گرفته که آقای سانگ با همکاری جنسن تا زمان - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - دریافت رشوه، از صدور مجوز خودداری می‌کردند.

در صورتی که این افراد مجرم شناخته شوند، به حبس محکوم خواهند شد. دادستان منطقه سانتا کلارا، «جف روزن» اعلام کرده:

«اینکار را گروکشی یا دریافت هزینه برای انجام کار درنظر بگیرید. فرقی نمی‌کند چرا که یک اقدام غیرقانونی است و اعتماد عمومی به سیستم عدالت کیفری را به شدت کاهش می‌دهد.»

به گفته روزن، زمانی که اعضای عالی رتبه یک سازمان اجرای - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - قانون در قلب یک طرح دریافت رشوه قرار دارند، افتخار، اعتبار و اثربخشی تمام سازمان‌های قانونی را لکه‌دار - تعمیرات پکیج آریستون در شهر جوانرود استان کردستان - می‌کند و روی اعتماد عمومی تاثیر می‌گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone