🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر تا 30 الی 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین پکیج با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: چرا آب مصرفی گرم است ولی رادیاتور ها گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است پکیج بخوبی کار کند اما هوای محبوس شده در رادیاتورها مانع گرم شدن آن ها می شود. راه حل این مشکل هواگیری از رادیاتورها برای خروج هوای محبوس از سیستم است.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: خرابی شیر برقی پکیج به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی شیر سه راهی میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن شیر و گذاشتن بار زیاد در پکیج میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15896.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شاتل موبایل بسته های اینترنت ویژه دوره قرنطینه ارائه کرد

شاتل موبایل در طول مدت قرنطینه شهرهای با وضعیت قرمز، بسته‌های جدیدی با تخفیف‌های ویژه به افراد حاضر در این شهرها عرضه کرد. همزمان با آغاز دوره قرنطینه در آذر ماه در بیش از ۱۵۰ ...

شاتل موبایل در طول مدت قرنطینه شهرهای با وضعیت قرمز، بسته‌های - تعمیرات پکیج آریستون در شهر متل قو استان مازندران - جدیدی با تخفیف‌های ویژه به افراد حاضر در این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر متل قو استان مازندران - شهرها عرضه کرد.

همزمان با آغاز دوره قرنطینه در آذر ماه در بیش از ۱۵۰ شهر ایران به دلیل اوج‌گیری دوباره شیوع کرونا و برخورد با موج - تعمیرات پکیج آریستون در شهر متل قو استان مازندران - جدید آن، شاتل موبایل با هدف تسهیل و کاهش هزینه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر متل قو استان مازندران - دورکاری افراد و استفاده از اینترنت برای سرگرمی و دسترسی به اطلاعات در زمانی که بیشتر اوقات - تعمیرات پکیج آریستون در شهر متل قو استان مازندران - خود را در خانه سپری می کنیم، طرح تازه ای ارائه کرده است. در این طرح که تا 15 آذر 1399 و پایان محدودیت‌های قرنطینه ادامه خواهد داشت، بسته‌های جدید اینترنت 3G و 4G با قیمت‌های ویژه در اختیار مشترکین جدید و قدیمی سیم کارت های شاتل موبایل قرار می گیرد.

شاتل موبایل که برای اولین بار در ایران، سیمکارت هوشمند را به بازار عرضه کرده است، طرح «بسته آغازین در خانه بمانیم» را ارائه کرده که بدون افزایش قیمت، ترافیک اینترنت بیشتری را - تعمیرات پکیج آریستون در شهر متل قو استان مازندران - در اختیار مشترکین جدید سیم کارت های خود قرار می‌دهد. علاوه بر بسته آغازین برای خرید سیم کارت هوشمند، 4 بسته افزایشی اینترنت ویژه دوران قرنطینه نیز از سوی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر متل قو استان مازندران - این اپراتور عرضه شده است که همه مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت های شاتل موبایل می‌توانند ، این بسته‌ها را در دوران قرنطینه، با قیمت‌هایی نازل‌تر از حالت عادی خریداری کنند.

شاتل موبایل پیش - تعمیرات پکیج آریستون در شهر متل قو استان مازندران - از این نیز فعالیت‌های گوناگونی در جهت توسعه خدمات غیرحضوری و ارتباطی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده بود؛ اهدای چند نوبت بسته اینترنت برای معلمان و اساتید دانشگاه، توسعه زیرساخت ثبت‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از حضور متقاضیان در مراکز تجمع، عرضه سیم‌کارت سازمانی ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون به صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر مبنای راهکار APN-VPN به همراه قابلیت عرضه IP معتبر و یکتا روی سیم‌کارت، از جمله این اقدامات هستند.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر متل قو استان مازندران - سراسر کشور با پیش‌شماره 0998 و کد یک است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده محل حضور - تعمیرات پکیج آریستون در شهر متل قو استان مازندران - مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone