🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  3. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  4. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  5. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35842.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ رسماً تایید کرد: بیکسبی 2.0 همراه با گلکسی نوت 9 عرضه می شود

هیچ شکی نیست که سامسونگ می خواهد پلتفرم دستیار دیجیتالی بیکسبی را بیش از پیش بهبود دهد؛ خصوصاً با درنظرگیری این موضوع که امروزه کمپانی های متعددی دست به توسعه چنین دستیارهایی زده اند و ...

هیچ شکی نیست که سامسونگ می خواهد پلتفرم دستیار دیجیتالی بیکسبی را بیش از پیش بهبود دهد؛ خصوصاً با درنظرگیری این موضوع که امروزه کمپانی های متعددی دست به توسعه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - چنین دستیارهایی زده اند و هر یک مخاطبان خاص خود را دارند. در ماه فوریه، مدیرعامل سامسونگ تایید کرده بود که ورژن بعدی - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بیکسبی همراه با دومین پرچمدار سامسونگ در سال 2018 عرضه می شود.

حالا امروز گری جی. لی، - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مدیر مرکز هوش مصنوعی واحد تحقیقات سامسونگ نیز به نشریه ای کره ای گفته است که پرچمدار بعدی این کمپانی، گلکسی نوت 9 به صورت پیش فرض ورژن بهبودیافته بیکسبی را شامل می شود.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

او در ادامه توضیح می دهد که بیکسبی 2.0 از قابلیت های پیشرفته ای مثل پردازش بهبودیافته زبان طبیعی، مقاومت بیشتر در برابر نویز و پاسخدهی سریعتر بهره مند شده و در مجموع تجربه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کاربری بهتری به ارمغان می آورد.

برای اینکه ورژن جدید بیکسبی تا حد ممکن سریع و بهبودیافته باشد، سامسونگ قرار است نیروی کاری متخصص خود در زمینه هوش مصنوعی را به 1000 نفر برساند. علاوه بر این، بیکسبی قرار است - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تا پایان سال جاری میلادی، روی 14 میلیون دستگاه در دسترس باشد.

در نهایت گفتنی است که انتظار می رود گلکسی نوت - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 9 اواخر ماه آگوست معرفی شود اما این - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - فبلت تا پیش از ماه سپتامبر راه خود را به بازارهای سراسر جهان باز نخواهد کرد. بد نیست بدانید که رونمایی از این دستگاه در جریان نمایشگاه IFA 2018 برلین صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone