🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه صورت هزینه تعمیرات یا خدمات را میتوانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از هر سه طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: روش جرمگیری پکیج چیست؟
    پاسخ: وجود رسوب و خوب کارنکردن پکیج میتواند عامل برای انجام سوب گیری باشد که باید به موقع اقدام کنید.
  3. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: برد قطعه بسیار مهم در پکیج است و وظیفه کنترل ورودی و خروجی ها را دارد کوچترین خرابی در قطعات برد باعث سوختن و کار نکردن آن می شود.
  4. سوال: آیا استفاده از پکیج در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: پکیج دستگاهی ایمن است و نسبت به آبگرم کن های قدیمی خیلی امنیت بیشتر دارد و اگر سرویس و بررسی به موقع داشته باشید می توانید بدون مشکل همشیه از ان استفاده کنید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد پکیج من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15897.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

BOE از اولین پنل AMQLED دنیا در سایز ۵۵ اینچ و رزولوشن 4K رونمایی کرد

شرکت BOE اعلام کرد اولین پنل AMQLED دنیا در سایز ۵۵ اینچ و رزولوشن 4K را ساخته است. این محصول مبتنی بر فناوری نقاط کوانتومی (QD) بوده و رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ پیکسل را ارائه می‌کند. به ...

شرکت BOE اعلام کرد اولین پنل AMQLED دنیا - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تنکابن استان مازندران - در سایز ۵۵ - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تنکابن استان مازندران - اینچ و رزولوشن 4K - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تنکابن استان مازندران - را ساخته است. این محصول مبتنی بر فناوری نقاط کوانتومی (QD) بوده و رزولوشن ۳۸۴۰x۲۱۶۰ پیکسل را ارائه می‌کند.

به گفته سازنده این نمایشگر ۱۱۹ درصد از فضای رنگی NTSC را پوشش داده و نسبت کنتراست ۱۰۰۰۰۰۰:۱ را به ارمغان می‌آورد که در بین نمایشگرهای سایز بزرگ قابل توجه است. BOE می‌گوید این پنل پیشرفته حالا برای استفاده در تلویزیون‌ها و مانیتورهای سایز بزرگ آماده است.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تنکابن استان مازندران

از فناوری AMQLED به - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تنکابن استان مازندران - عنوان رقیب فناوری‌های OLED و QLED یاد می‌شود. این فناوری همانند تکنولوژی QLED از نقاط کوانتومی برای تولید رنگ‌ها استفاده می‌کند و از لحاظ کیفیت تصویر و درجه غلظت رنگ‌ها با نمایشگرهای OLED قابل مقایسه است. نقاط کوانتومی مواد نیمه‌هادی بسیار ریز و در اندازه نانو هستند که بسته به اندازه ذرات، - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تنکابن استان مازندران - رنگ‌های مختلفی از نور ایجاد می‌کنند.

در تکنولوژی AMQLED نقاط کوانتومی از نوع نورتابی الکتریکی (Electroluminescent) هستند، - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تنکابن استان مازندران - یعنی می‌توانند در واکنش به جریان برق از خودشان نور ساطع کنند. به عبارت ساده‌تر پنل‌های AMQLED نیازی به تأمین نور پنل یا همان بک لایت نداشته و بنابراین همانند پنل‌های OLED سبک، کم مصرف و باریک هستند.

BOE یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تنکابن استان مازندران - پنل‌های AMQLED است. این - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تنکابن استان مازندران - کمپانی چینی پیشتر پنل AMQLED را در سایزهای کوچک - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تنکابن استان مازندران - ۵ تا - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تنکابن استان مازندران - ۱۴ اینچ تولید کرده و حالا - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر تنکابن استان مازندران - از پنل ۵۵ اینچی 4K رونمایی کرده که بزرگ‌ترین و بیشترین رزولوشن را در بین تمام پنل‌های AMQLED ارائه می‌کند. این شرکت یکی از تأمین کنندگان نمایشگر موبایل نیز است و برخی از محصولات سامسونگ و هواوی از نمایشگرهای این شرکت استفاده می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone