🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35627.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اچ تی سی یک چهارم کل کارکنانش را اخراج می کند

خبرگزاری رویترز گزارش داده که شرکت اچ تی سی قصد دارد شماری از نیروهای کاری خود در تاسیسات تولیدی اش واقع در تایوان را که معادل یک چهارم کل کارکنانش می شود، اخراج نماید. هدف ...

خبرگزاری رویترز گزارش داده که شرکت اچ تی سی قصد دارد شماری از نیروهای کاری خود در تاسیسات تولیدی اش واقع در تایوان را که معادل یک چهارم کل کارکنانش می شود، اخراج نماید. هدف از این کار نیز آنطور که در گزارشات - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - آمده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - مدیریت بهتر منابع و جبران کاهش به وجود آمده در میزان فروش آن است.

اخراج کارکنان اچ تی سی را می - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - توان به سکته های تازه ای تشبیه نمود که کسب و کار موبایل این کمپانی تایوانی را به تهدید می کنند؛ شرکتی که زمانی از هر ده موبایل فروخته شده در دنیا یکی شان را تولید کرده بود اما رفته رفته دچار افول شد و سهمش از بازار جهانی موبایل به خاطر حضور رقبایی نظیر سامسونگ، اپل و رقبای چینی کاهش یافت و نفس هایش به شماره افتاد.

براساس این تصمیم قرار است که ۱۵۰۰ نفر اخراج شوند

اچ تی سی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - اعلام کرده که ۱۵۰۰ نفر از نیروهایش در واحد تولیدی تایوان را تعدیل می کند که این رقم برابر با یک چهارم کل ۶۴۵۰ نفری است که این شرکت هم اکنون در سطح دنیا دارد.

این کمپانی تایوانی همچنین اعلام کرده که پایگاه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - های تولیدی اش در خاک این کشور را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - بهینه سازی می کند تا «منابع را به شکلی موثر تر و منعطف تر مدیریت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - نماید».

و اما تعدیل نیروها نیز تا پایان سپتامبر یعنی اواخر شهریور و اوایل مهر ماه امسال اتفاق می افتد؛ این تصمیم را همچنین می توان به عنوان بخشی از یک برنامه بزرگ تر دانست که هدفش یکپارچه سازی چتر مدیریتی واحدهای اسمارت فون و کسب و کار واقعیت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - مجازی اچ تی سی در منطقه است.

این تصمیم همچنین به دنبال عقد قرارداد ۱.۱ میلیارد دلاری اچ تی سی با گوگل اتخاذ شده که به موجب آن ۲۰۰۰ نیروی این شرکت تایوانی (عموما مهندسان واحد طراحی هدست) به زیر چتر مدیریت گوگل رفتند و به ایجاد شایعاتی در خصوص حذف اچ تی سی از عرصه دامن زدند.

اما این تعدیل نیروها هم بعد از کاهش قابل توجه درآمدها و فروش اچ تی سی اتفاق می افتد. درآمدهای این شرکت در آوریل سال گذشته کاهشی ۵۵.۵ درصدی را نسبت به سال قبل تجربه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - کرد و فروش آن در ماه مارس - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مازندران استان مازندران - نیز کاهشی ۴۶.۷ درصدی تجربه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone