🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  5. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36886.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

عینک هوشمند اینتل با ظاهری شبیه به انواع معمولی رونمایی شد

در طول سالیان گذشته شرکت های زیادی تلاش داشتند که وارد صنعت عینک های هوشمند شوند. گوگل گلس یکی از محصولاتی است که با همین هدف ساخته شد اما هیچگاه شانس حضور در بازار را ...

در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران - طول سالیان گذشته شرکت های زیادی تلاش داشتند که وارد صنعت عینک های هوشمند شوند. گوگل گلس یکی از محصولاتی است که با همین هدف ساخته - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران - شد اما هیچگاه شانس حضور در بازار را پیدا نکرد. اما این ناکامی ها  ابدا باعث دلسردی اینتل از تلاش کردن نشد.

در همین راستا این شرکت به تازگی عینک هوشمندی به نام Vaunt را رونمایی کرده که نخستین بار توسط نشریه ورج مشاهده شده و باید بگوییم ظرافت آنها به قدری است به سختی می توان از عینک های معمولی تمیزشان داد.

در این پروژه اینتل به جای پیروی از رقبای خود و ساخت هدستی حجیم با نمایشگر ویژه به طراحی یک فریم پلاستیکی ساده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران - بسنده کرده که وزنی کمتر از ۵۰ گرم - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران - دارد و همراه با لنزهای طبی و غیرطبی قابل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران - استفاده است و نکته جالب آنکه در این محصول خبری از دوربین نیست.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران

بخش هوشمند این عینک را یک لیزر کم مصرف، پردازنده، شتاب سنج، چیپ بلوتوثی و قطب نما تشکیل می دهد. خود - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران - لیزر که طبق گفته اینتل مصرف انرژی پایینی دارد، در دسته بندی لیزرها جزو ایمن ترین هاست و تصویری قرمز و تک رنگ با رزلوشن ۴۰۰ در ۱۵۰ پیکسل را پیش روی بیننده اش قرار می دهد.

این تصویر هم مزایای زیادی می تواند داشته باشد؛ برای مثال ممکن است روز تولد یکی از نزدیکان تان را به شما گوشزد کند یا از طریق موبایل برای شما نوتیفیکیشنی ارسال نماید. یا در صورتی که به آشپزخانه قدم بگذارید دستور طبخ غذایی خاص را برایتان ارسال نماید. از آنجا که لیزر به صورت مستقیم به عنبیه چشم می تابد همواره فوکوس روی آن قرار دارد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران

البته پیش بینی می شود که نسخه های آتی از این عینک به میکروفون مجهز باشند و قابلیت دسترسی به دستیارهای هوشمندی نظیر الکسا و سیری نیز برایشان - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران - درنظر گرفته شود، با این حال اما نسل نخست Vaunt با استفاده از ژست های کوچک حرکتی نظیر حرکت سر قابل کنترل است. در واقع اینتل تلاش دارد با ساده سازی طراحی کلی این محصول کاربرانش را مجاب نماید تا از آن در تمامی بخش های زندگی خود استفاده کنند.

هنوز مشخص نیست که Vaunt چطور قرار است وارد بازار شود با این همه اینتل اعلام کرده که احتمالا از طریق تولیدکنندگان لوازم - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران - اصلی وارد این مرحله می شود و به احتمال زیاد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران - خودش در فروش این عینک ها دخیل نخواهد بود.

از سوی دیگر این کمپانی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران - سازنده تراشه های سیلیکونی قصد دارد پلتفرم عینک هوشمند خود را برای توسعه دهندگان باز نماید و در همین راستا به زودی کیت توسعه دهندگان آن را عرضه می کند.

موفقیت یا شکست محصولی مانند این عینک در بازار البته هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد اما تردیدی نیست که Vaunt امیدبخش ترین نسخه از عینک های هوشمندی است - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران - که تاکنون ساخته شده است. در انتها باید اضافه کنیم که - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران - پروژه یاد شده هنوز در مراحل اولیه قرار دارد و به همین دلیل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قائمشهر استان مازندران - نمی توانیم با اطمینان در مورد زمان را نحوه عرضه انبوه آن نظر دهیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone