🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  3. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  5. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36888.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

رندر تازه گلکسی اس 9 و نسخه پلاس در رنگ ارغوانی را ببینید

کمتر از سه هفته تا رونمایی از گلکسی اس 9 سامسونگ زمان باقیست و حالا تصاویر تازه ای از این پرچمدار در فضای آنلاین منتشر شده است. اگر خاطرتان باشد چندی پیش نخستین رندرهای خبری ...

کمتر از سه هفته تا رونمایی از گلکسی اس 9 سامسونگ زمان باقیست و حالا تصاویر تازه ای از این پرچمدار در فضای آنلاین منتشر شده است.

اگر خاطرتان باشد چندی پیش نخستین رندرهای خبری از گلکسی اس 9 و برادر بزرگ تر آن منتشر شد که نسخه مشکی رنگ از آنها را به تصویر می کشید.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

امروز اما ایوان بلس دو تصویر تازه از کهکشانی های تازه سامسونگ را منتشر کرد که رنگ ارغوانی از آنها را نشان می دهند. اما نکته مهم در رابطه با این تصاویر آن است که می توانیم پنل پشتی آنها را نیز مشاهده نماییم و همزمان بخش های جانبی شان را - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هم ببینیم.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
گلکسی اس 9
تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
گلکسی اس - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - 9 پلاس

این تصاویر تایید می کنند که سامسونگ تصمیمش را مبنی بر استفاده از دوربین اصلی تک لنزی در بخش پشتی بدنه موبایل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مورد بحث گرفته و ظاهرا قصد دارد دوربین دوگانه را صرفا در بدنه گلگسی اس 9 پلاس کار بگذارد.

علاوه بر موقعیت دوربین محل قرار گیری حسگر اثرانگشت نیز روی بدنه این موبایل قابل مشاهده است و با شایعات قبلی در این رابطه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - همخوانی دارد.

البته روشن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - است که سامسونگ قصد ندارد پرچمدار آتی خود را صرفا با رنگ های مشکی و ارغوانی عرضه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کند و انتظار می رود گزینه های آبی مرجانی و خاکستری نیز به این مجموعه اضافه شوند.

در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - انتها بد نیست اشاره کنیم طبق برنامه ریزی های صورت گرفته کنفرانس خبری سامسونگ در MWC 2018 - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - روز قبل از آغاز به کار رسمی این نمایشگاه یعنی در تاریخ ششم اسفند برگزار می شود و انتظار داریم که در این روز معرفی گلکسی اس 9 و نسخه پلاس آن صورت بگیرد.

البته این انتظار هم بنابر گزارشات و مستندات مختلفی مطرح می شود از جمله آنکه روز گذشته مشخص شد این موبایل مجوزهای لازم از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور را دریافت کرده و نسخه از آن برای طی مراحل  قانونی در ایران وارد کشور شده است.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone