🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  3. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36881.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دلیل حذف موقت تلگرام از اپ استور چه بود؟

هفته گذشته بود که دو اپلیکیشن تلگرام و تلگرام X به طور ناگهانی و بدون دلیلی مشخص از اپ استور اپل حذف شدند. در ابتدا پاول دورف، مدیر عامل تلگرام علت این حذف را مشکل ...

هفته گذشته بود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که دو - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن تلگرام و - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تلگرام X به طور ناگهانی و بدون دلیلی مشخص از اپ استور اپل حذف شدند. در ابتدا پاول دورف، مدیر عامل تلگرام علت این حذف را مشکل کوچکی اعلام - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کرد که قرار بود به سرعت برطرف شود.

اما در ادامه مشخص شد که این مشکل خیلی هم کوچک نبوده و اپل تلگرام را به خاطر نمایش محتوای نامناسب از فهرست اپلیکیشن های اپ استور خود خارج کرده است. البته تلگرام و تلگرام X ساعاتی بعد از این موضوع مجددا به اپ استور بازگشتند، اما از آن زمان تا امروز منظور دقیق از وجود «محتوای نامناسب» در آن ها مشخص نبود.

مطابق ایمیلی که فیل شیلر، معاون ارشد بازاریابی اپل در پاسخ به سوال یکی از کاربران تلگرام ارسال کرده، مشخص - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده که علت حذف این اپلیکیشن استفاده از آن برای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ترویج سوء - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - استفاده جنسی از کودکان بوده است.

به همین خاطر، اپل دو اپ تلگرام و تلگرام X را از اپ استور حذف کرده و ضمن تذکر به توسعه دهنده نهادهایی مثل NCMEC - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - (مرکز ملی کودکان گم شده و استثمار شده) را نیز در جریان اوضاع قرار داده است.

گفتنی است که اعضای تیم تلگرام بلافاصله بعد از این اقدام اپل کلیه اقدامات لازم برای جلوگیری از ادامه انتشار محتوای غیر اخلاقی در این اپلیکیشن را انجام دادند تا بتوانند مجددا به اپ استور بازگردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone