🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41052.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

شاید سامسونگ موبایلی با نمایشگر کوچکتر از ۵ اینچ و بدون حاشیه بسازد

به تازگی گزارش هایی منتشر شده مبنی بر این که سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک یک موبایل با نمایشگر تمام صفحه و ابعادی کمتر از ۵ اینچ را روانه بازار سازد. بدین ترتیب علاقه ...

به تازگی گزارش هایی منتشر شده مبنی بر این که سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک یک موبایل با نمایشگر تمام صفحه و ابعادی کمتر از ۵ اینچ را روانه بازار سازد. - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بدین ترتیب علاقه مندان به موبایل های جمع و جورتر نیز خواهند توانست از یک نمایشگر - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بدون حاشیه لذت ببرند.

موبایل های سری A کاندید اصلی برای عرضه چنین محصولی هستند

لازم به ذکر است که ابعاد بدنه یک موبایل با نمایشگر تمام صفحه از ابعاد بدنه موبایل های معمولی کمتر خواهد بود. بنابراین گجتی مجهز به چنین پنلی از لحاظ ابعاد و امکان کار کردن با یک دست بسیار ایدآل و ارگونومیک خواهد بود.

تصور می شود در بازاری که تقریباً تمام پرچمداران اصلی و موبایل های مطرحش ابعادی مابین ۵.۵ تا ۶.۳ اینچ دارند، ورود یک محصول با سخت افزار قدرتمند و نمایشگر تمام صفحه کمتر از ۵ اینچ می تواند با استقبال خوبی از طرف طیف وسیعی از کاربران (که چند سالی هست توجهی به سلیقه - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آنها نمی شود) مواجه خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

اگرچه بسیار بعید خواهد بود که چنین محصولی به عنوان یک پرچمدار - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - راهی بازار شود، اما میان رده های سامسونگ همچون سری A نیز از قدرت کافی برای تحت پوشش قرار دادن نیازهای بخش عمده ای از کاربران برخوردار هستند. ضمن این - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - که از لحاظ قیمت نیز خرید آنها برای تعداد بیشتری میسر خواهد بود.

حالا که به موبایل های سری گلکسی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - A سامسونگ اشاره کردیم بد نیست یادآوری کنیم که پیش از این شایعات متعددی در خصوص عرضه نسل تازه اسمارت فون های این سری با نمایشگرهای موسوم به بی نهایت به گوش می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone