تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13595.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

جی‌پی مورگان: آمازون با عبور از والمارت، بزرگترین خرده‌فروشی آمریکا می‌شود

براساس پیش‌بینی تحلیلگران جی‌پی مورگان، آمازون در سال ۲۰۲۲ با پیشی گرفتن از والمارت، جایگاه بزرگترین خرده‌فروشی ایالات متحده آمریکا را از آن خود خواهد کرد. تحلیلگران جی‌پی مورگان با انتشار یادداشتی می‌گویند برآوردهای آنها ...

براساس پیش‌بینی تحلیلگران جی‌پی مورگان، آمازون در سال ۲۰۲۲ با پیشی گرفتن از والمارت، جایگاه بزرگترین خرده‌فروشی ایالات متحده آمریکا را از آن خود خواهد کرد.

تحلیلگران جی‌پی مورگان با انتشار یادداشتی می‌گویند برآوردهای آنها نشان می‌دهند آمازون سال آینده میلادی سریع‌ترین میزان رشد را به نام خود رقم خواهد زد. در یادداشت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - مذکور، یکی از شاخص‌های مهم صنعتی آمازون به نام «GMV» (‌حجم ناخالص کالا) بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۰ نسبت به رقیب اصلی‌اش در حوزه خرده فروشی مورد بررسی قرار گرفته که از رشد چشمگیرتر و سریع‌تر حکایت دارد.

برآوردهای جی‌پی مورگان نشان می‌دهند که شاخص GMV آمازون - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - در سال آینده میلادی احتمالا سریع‌تر از والمارت رشد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌کند و همین مساله باعث خواهد شد آمازون بتواند لقب بزرگترین خرده‌فروشی ایالات متحده را به نام خود رقم بزند.

براساس برآوردهای انجام شده، شاخص حجم ناخالص کالا آمازون در سال ۲۰۲۰ با افزایش ۴۱ درصدی در سال به ۳۱۶ میلیارد دلار رسیده است. این در حالی است که شاخص GMV والمارت با رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته به ۴۳۹ میلیارد دلار رسیده است.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل

«کریستوفر هورورز» و «داگ آنموت» - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - از تحلیلگران جی‌پی مورگان می‌گویند:

«براساس برآوردهای فعلی، به نظر می‌رسد آمازون می‌تواند - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - از والمارت پیشی بگیرد و به بزرگترین خرده‌فروشی ایالات متحده در سال - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - ۲۰۲۲ تبدیل شود.»

از نگاه تحلیلگران مذکور، تلاش آمازون برای ورود به کسب‌وکارهای بزرگ و تا حدی بکر در این موفقیت بی‌تاثیر نبوده است. برای مثال با ورود این خرده فروشی به بازار صنایع غذایی و پوشاک، برنامه‌های عضویت پرایم و حضور شرکت‌های شخص ثالث از برخی مواردی هستند که در موفقیت آمازون نقش داشته‌اند. برای مثال تعداد مشترکان پرایم آمازون که در ابتدای سال ۲۰۲۰ رقمی در حدود ۱۵۰ میلیون مشترک را تشکیل می‌دادند، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - در ماه آوریل به مرز ۲۰۰ میلیون کاربر رسید.

از سوی دیگر همه‌گیری کرونا نیز باعث شد آمازون بتواند روزهای بهتری را تجربه کند. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - کاربران این خرده‌فروشی در شرایط قرنطینه و همه‌گیری کرونا بسیاری از مایحتاج خود، از لوازم خانگی گرفته - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - تا مواد غذایی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر اردبیل استان اردبیل - را از طریق آمازون تهیه کردند.

برآوردهای جی‌پی مورگان نشان می‌دهند که آمازون توانسته سهم بازار فروش خود را در سال ۲۰۲۰ در حدود ۳۹ درصد افزایش دهد. این در حالی است که سهم بازار آمازون در سال ۲۰۱۴ در حدود ۲۴ درصد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کامران نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام و عرض ادب روزتون بخیر آیا یک سوالی دارم کاظم آباد اردبیل هم یخچال سامسونگ RR39-RZ32 هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در کاظم آباد شهر اردبیل خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone