🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  5. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36874.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مدیر ارشد واحد توسعه‌ بیکسبی به گوگل پیوست

مدیر ارشد فناوری (CTO) اسبق سامسونگ توسط گوگل استخدام شد. این شرکت مستقر در مانتین ویو قصد دارد رهبری پرو‌‌ژ‌ه‌های اینترنت اشیای آلفابت را به این فرد بسپارد. به گزارش سایت ZDNet، مدیر ارشد فناوری اسبق ...

مدیر ارشد فناوری - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - (CTO) اسبق سامسونگ توسط گوگل استخدام شد. این شرکت مستقر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - در مانتین ویو قصد دارد رهبری پرو‌‌ژ‌ه‌های اینترنت اشیای آلفابت را به این فرد بسپارد.

به گزارش سایت ZDNet، - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - مدیر ارشد فناوری اسبق سامسونگ «Injong Rhee» دیروز با عنوان شغلی کارآفرین مقیم به شرکت مادر گوگل پیوست.

این مدیر ارشد که در سال ۲۰۱۱ میلادی به سامسونگ پیوسته بود، روی پروژ‌ه‌های مهم زیادی نظیر پلتفرم امنیتی آن به - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - نام ناکس، سیستم پرداخت موبایلی سامسونگ پی و دستیار دیجیتالی بیکسبی کار کرده است.تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان

به گزارش ZDNet، مدیر سابق واحد توسعه بیکسبی یکی از افراد کلیدی در خرید شرکت آمریکایی Joyent بود که در حوزه‌ی حافظه‌های ابری فعالیت می کرد چرا که به باور وی سرویس‌های نرم‌افزاری جدید کمپانی سامسونگ در آن زمان نیاز به گستره‌ی وسیعی از حافظه‌های ابری داشتند.

او همچنین سرپرست تیم اول R - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - &D سامسونگ بود که بر توسعه‌‌ی نرافزار‌‌ها و سرویس‌های گوناگون نظارت کرده و همچنین مسئولیت رهبری پروژه‌ی دستیار مجازی مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت کره‌‌ای را نیز برعهده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - داشته است. از این رو برخی سایت ها حتی به وی لقب رهبر بیکسبی داده‌اند.تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان

وی با موی بلند و سبک صحبت مستقیمش، - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - از شخصیت‌های منحصر به فرد میان مدیران ارشد سامسونگ به حساب می‌آمد و تخصصش در زمینه‌ی نرم‌افزار موجب شده بود که بتواند پس از استخدام به جایگاه‌های کلیدی‌تری در این شرکت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - دست یابد. دستاورد‌های وی در حوزه‌ی نرم افزار به شدت توسط مدیران شرکت کره‌ای قابل احترام بود. هرچند که این غول صنعت تکنولوژی بیشتر به علت تولید سخت افزار‌های خارق - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - العاده شهرت دارد.

پس از فعالیت تقریباً ۷ ساله‌ در سامسونگ، حال او به گوگل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - پیوسته تا پروژه‌هایی در زمینه‌ی اینترنت اشیا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - (IoT) را به سرانجام برساند. کارشناسان پیش بینی می‌کنند که وی مسئول پروژه‌هایی در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر صایین قلعه استان زنجان - رابطه با گوگل هوم فمیلی خواهد بود تا محصول این شرکت بتواند با آلکسا‌ی آمازون و هوم‌پاد اپل رقابت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone