🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36863.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپ Musicolet Music Player؛ مینیمال اما پر از امکانات

اپلیکیشن امروز نه فقط یک موزیک پلیر پر امکانات و عالیست، بلکه می توانیم آن را یک شاهکار برنامه نویسی هم بدانیم. تمام ایده آل هایتان از یک اپلیکیشن پخش موسیقی را تصور کنید که ...

اپلیکیشن امروز نه فقط یک موزیک پلیر پر امکانات و عالیست، بلکه می توانیم آن را یک شاهکار برنامه نویسی هم بدانیم. تمام ایده آل هایتان از یک اپلیکیشن پخش موسیقی را تصور کنید که در محیطی مینیمالیستی و در یک فایل apk سه مگابایتی جمع شده باشند؛ Musicolet همه تصورات تان را - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - به واقعیت تبدیل - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - کرده است.

محصول استودیوی هندی Krosbits صد در صد رایگان است و خوشبختانه هیچ اثری از تبلیغات در آن نمی بینید، اما با نصب آن طیف وسیعی از قابلیت ها را بدست می آورید که در دوران سلطه اپلیکیشن های فریمیوم (رایگان با پرداخت درون برنامه ای) - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - واقعا موضوع کم سابقه و غافلگیرکننده ای به نظر می رسد.

اما - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - این طیف وسیع قابلیت ها چه هستند؟ از بهترین شان شروع می کنیم: - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - امکان ساخت چندین - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - Queue برای پخش موسیقی. Queue در واقع صف موسیقی های شماست، فهرستی که آهنگ هایتان را در آن می چینید تا با ترتیب خاصی شروع به پخش کنند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان

با امکان ساخت چندین Queue (خصوصیتی که سازنده ادعا می - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - کند در انحاصر Musicolet - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - قرار دارد) می - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - توانند چندین فهرست پخش بسازید و مرتبا بین آن ها سوییچ کنید. این خصوصیت می تواند برای زمانی که نمی خواهید پلی لیست های دائمی ایجاد کنید کاربرد داشته باشد.

رابط کاربری این موزیک پلیر مینیمال است و مورد علاقه ساده پسندها، تمام چیزهایی که لازم دارید از طریق تب های بالای صفحه با سوایپ در دسترس هستند و یک سری گزینه های شخصی سازی مثل تم روشن و تاریک (برای نمایشگرهای آمولد) و تعیین - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - تم رنگی برای اپلیکیشن را هم در اختیار دارید.

پخش موزیک از لاک اسکرین به طور کامل کنترل می شود و خوشبختانه ویجت هایی هم - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - هستند که می توانید روی صفحه خانه بنشانید. اما نکته ای که Musicolet را به موزیک - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - پلیر فوق العاده ای تبدیل کرده قابلیت های فنی اش هستند که بسیاری از موزیک پلیرها فقط در ازای دریافت پول به شما ارائه می کنند.

یکی پشتیبانی از کنترل موزیک با - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - دکمه هدفون هاست. اگر هدفون تان دکمه بالا و پایین کردن صدا دارد، می - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - توانید بین آن و Musicolet اتصال برقرار کنید تا با فرمان هایی مثل دابل کلیک، به آهنگ بعدی رفته یا با ۳ کلیک به آهنگ قبلی بازگردید. حتی ۴ کلیک هم می تواند آهنگ را برایتان فست فوروارد کند که البته این خصوصیت در تمام هدفون ها پشتیبانی نمی شود.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان

در کنار مواردی که گفتیم، Musicolet موقع پخش - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - موزیک لیریک - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - را هم به نمایش می گذارد که متن آن را می توانید به طور دستی هم ویرایش کنید. - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - اگر هم - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - اطلاعات فایل های موزیک تان درست نبود، خوشبختانه Tag Editor را در اختیار دارید تا با کمک آن اطلاعات درست را جایگزین اطلاعات اشتباه کنید.

Musicolet برای آنکه از پخش موزیک - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - لذت بیشتری ببرید یک اکولایزر حرفه ای پنج بانده هم در اختیارتان قرار داده که از پایین صفحه پخش و با یک کلیک ظاهر می شود. قابلیت ساخت و اشتراک گذاری پلی لیست و زمان بندی پخش موزیک هم خصوصیات دیگری هستند که از Musicolet یک موزیک پلیر خوب و ایده آل ساخته اند.

Musicolet به طور کاملا رایگان برای اندروید منتشر شده و به خاطر این سطح از امکانات، تا کنون با بیش - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - از ۱۷ هزار رأی میانگین امتیاز ۴.۷ - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - را - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - از کاربران گوگل پلی دریافت کرده که آمار و ارقام فوق العاده ای به حساب می آید. با تمام این اوصاف اگر به دنبال موزیک پلیری مجهز، رایگان - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - و با حجم کم می گردید شک نکنید که دانلود - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - Musicolet می تواند یکی از بهترین تصمیمات تان باشد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر کرمانشاه استان کردستان

Musicolet Music Player

سازنده: Krosbits قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.9 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone