🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  4. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36880.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر قاب های رسمی گلسی اس 9 منتشر شد

در دو هفته آتی شاهد معرفی موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 9 سامسونگ خواهیم بود. در کنار آنها قرار است تعدادی لوازم جانبی برای آنها نیز معرفی شود که قاب هایی که اخیراً تصاویری ...

در دو هفته آتی شاهد معرفی موبایل های پرچمدار سری گلکسی اس 9 سامسونگ خواهیم بود. در کنار آنها قرار است تعدادی لوازم جانبی برای آنها نیز معرفی شود که قاب هایی که اخیراً تصاویری از آنها منتشر شده در این میان خواهند بود.

در بین قاب های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پلاس دو مدل جدید در سری گلکسی اس به چشم می خورند: «Hyperknit» و «Protective Standing Cover».

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
به نظر می رسد جنس مدل هایپرنیت بافت دار باشد. همچنین بر اساس مشخصاتی که روی این قاب درج شده، سبک وزن خواهد بود. - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - قاب مذکور در رنگ های قرمز و خاکستری ارائه می گردد.
تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
برای آن دسته از کاربرانی که در پی قاب مستحکم تری هستند، مدل دوم که پیش از این برای گلکسی نوت 8 نیز ارائه شده بود، در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نظر گرفته شده است. این قاب از استاندارد نظامی «MIL-STD-810G-516.7» بهره می برد. به این ترتیب در مقابل سقوط از ارتفاع 1.5 متری، گرد و غبار و دمای شدید نیز از تلفن هوشمند محافظت می کند. همچنین پایه ویژه ای برای قرار - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گرفتن به صورت افقی روی میز برای آن در نظر گرفته شده که امکان مشاهده آسان ویدیو را فراهم می آورد. این قاب در رنگ های مشکی و نقره ای ارائه می گردد.
تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
در تصاویر منتشر شده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - قاب «Clear View Standing Cover» - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به چشم می خورد که پیش از این مشابه آن برای موبایل های گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس و نیز گلکسی نوت 7 ارائه شده بود. این قاب در رنگ های آبی، طلایی و بنفش عرضه می گردد. انتظار می رود این قاب مشابه با مدل های عرضه شده برای موبایل های پیشین، زمان تنظیم شده برای ساعت زنگ - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دار را در طول شب نمایش دهد.
تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
قاب دیگر از جنس آلکانترا و در رنگ های مشکی، آبی، سبز نعنایی و قرمز است؛ جنسی که لمس آن حسی شبیه به جیر را القا می کند. این قاب از چیپ ویژه NFC بهره می برد و مشابه آن اولین بار برای گلکسی اس 8 - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ارائه شد.
تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
قاب «LED View Cover» امکان نمایش اعلان ها، تماس، میزان باتری و ساعت را از طریق LED های قرار گرفته در زیر پوشش رویی نمایشگر فراهم می - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کند و در رنگ های بنفش و احتمالاً مشکی ارائه می گردد.
تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان
در نهایت قاب سیلیکونی از سوی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سامسونگ در رنگ های آبی، خاکستری و صورتی ارائه می شود.

انتظار می - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رود تمامی قاب های مذکور برای هر دو موبایل گلسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس روانه بازار شود. البته احتمالاً رنگ - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - های دیگری نیز برای برخی از این قاب ها در نظر گرفته خواهد شد.

یادآوری می - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کنیم که سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده موبایل های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس را در 6 - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اسفند ماه سال - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جاری، تنها یک روز قبل از آغاز رسمی کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رونمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone