🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
  2. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36854.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پردازنده های دسکتاپ رایزن 3 و 5 شرکت AMD با پردازشگر گرافیکی رادئون معرفی شدند

کمپانی AMD به تازگی از دو پردازنده جدید دسکتاپ سری رایزن رونمایی کرده که به پردازشگر گرافیکی مجتمع رادئون مجهز هستند. یکی از این پردازنده ها 2400G از سری رایزن 5 و دیگری 2200G از ...

کمپانی AMD به تازگی از دو پردازنده جدید دسکتاپ سری رایزن رونمایی کرده که به پردازشگر گرافیکی مجتمع رادئون مجهز هستند.

یکی از این پردازنده ها 2400G از سری رایزن 5 و دیگری 2200G از سری رایزن 3 است. هر دو آنها دارای 4 هسته فیزیکی هستند، در حالی که مدل اول 8 و مدل دوم 4 - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پردازنده منطقی دارد.

رایزن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 5 جدید با قیمت 169 دلار به فروش می رسد و برای رایزن 3 نیز قیمت 99 دلار در نظر گرفته شده. بر اساس ادعای کمپانی AMD کاربرانی که این پردازنده ها را خریداری می کنند، نسبت به خرید پردازنده های اینتل و نیز کارت های گرافیک انویدیا با کارایی مشابه، مبلغ کمتری را هزینه می نمایند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان
جدول مشخصات پردازنده های جدید AMD. رایزن 5 مدل 2400G حداکثر فرکانس 3.9 گیگاهرتز را ارائه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می دهد. رایزن 3 مدل 2200G نیز حداکثر فرکانس - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - 3.7 - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - گیگاهرتزی دارد.

AMD همچنین ادعا کرده قدرت 2400G در حد پرازنده اینتل Core-i5-8400 به علاوه پردازشگر گرافیکی انویدیا GT 1030 است، در حالی که قیمت پردازنده AMD یاد شده صرفه جویی 100 دلاری را برای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کاربران به همراه دارد.

یادآوری می کنیم که پیش از این همکاری مشابهی بین اینتل و AMD حاصل شده بود که در پی آن پردازنده های نسل هشتم ویژه لپتاپ Core i5 و Core i7 اینتل با پردازشگرهای گرافیک AMD همراه شده بودند. البته اینتل این پردازنده ها را برای لپتاپ های بالا رده در نظر گرفته بود، ولی نمونه های جدید AMD بیشتر کاربران گیمری را هدف - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قرار داده اند که قصد دارند کامپیوتر خود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را با قیمت بسیار پایین تر و بدون نیاز به صرف هزینه بالا برای خرید کارت گرافیک جداگانه جمع کنند.

در نهایت باید گفت در حال حاضر AMD پردازنده های میان رده خود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را با پردازشگرهای گرافیکی مجتمع همراه کرده و کاربرانی که قصد خرید پردازنده های بالارده سری رایزن 7 یا تردریپر این کمپانی را دارند، مجبور هستند کارت های گرافیک جداگانه ای را خریداری نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone