🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  3. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  5. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36877.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت جدید ویندوز آنالیتیکس به مقابله با Specture و Meltdown می رود

سال 2018 با یک شوک بزرگ در حوزه امنیت آغاز شد و کشف حفره های اسپکتر (Specture) و ملت داون (Meltdown) در چیپست های اینتل توانست سر و صدای زیادی به پا کند. در حالی ...

سال 2018 با یک شوک بزرگ در حوزه امنیت آغاز شد و کشف حفره های اسپکتر (Specture) - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و ملت داون (Meltdown) در چیپست های اینتل توانست سر و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - صدای زیادی به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - پا کند. در حالی که مشکلات مربوط به اسپکتر با یک پچ حل می شوند ولی برای - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - محافظت از دستگاه در برابر هر دو این آسیب پذیرها باید سیستم عامل و فریمورها با هم آپدیت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - باشند.

طبیعتا تعداد زیاد بروزرسانی ها گاهی اوقات کاربران را گیج کند، به خصوص زمانی که مدیریت چند کامپیوتر به آن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ها داده شده باشد. در همین راستا مایکروسافت آپدیتی برای ویندوز آنالیتیکس (Windows Analytics) منتشر کرده که از رایانه های شخصی در برابر ملت داون و اسپکتر محافظت می کند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
ویندوز آنالیتیکس ابزاری رایگان برای کسب و کارها است تا راحت تر بتوانند کامپیوترها را مدیریت کرده و عملکردشان را با دقت دنبال کنند.

این بروزرسانی که روی ویندوز 7 سروریس پک 1، ویندوز 8.1 و ویندوز 10 در دسترس است، در سه مرحله امنیت سیستم را می - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سنجد. ابتدا آنتی ویروس را چک می کند تا ببیند که آیا با - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آپدیت های ویندوز سازگار است، در مرحله دوم آپدیت امنیتی را بررسی کرده و در نهایت نگاهی به وضعیت فریمور دستگاه می اندازد.

بنابراین دیگر نیازی نیست تا به صورت دستی بروزرسانی های سیستم عامل و فریمور دستگاه ها چک شود و کارشناسان آی تی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از همین روش می توانند از وضعیت رایانه ها در برابر آسیب پذیرهای اسپکتر و ملت داون با خبر شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone