🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  5. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36867.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ اولین ویدیوهای تبلیغاتی گلکسی اس 9 را منتشر کرد [تماشا کنید]

گلکسی اس 9 یکی از مورد انتظار ترین موبایل هاییست که به زودی در جریان نمایشگاه MWC امسال معرفی می شود و کمپانی کره ای به تازگی سه تیزر کوتاه را برای به رخ کشیدن ...

گلکسی اس 9 - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یکی از مورد انتظار ترین موبایل هاییست که به زودی در جریان نمایشگاه MWC امسال معرفی می شود و کمپانی کره ای به تازگی سه تیزر کوتاه را برای به رخ کشیدن قابلیت های برجسته آن منتشر کرده است. این سه ویدیو که در اکانت رسمی سامسونگ موبایل کره جنوبی در یوتوب قرار گرفته، بر سه ویژگی اصلی گلکسی اس 9 تمرکز دارد.

اولین تیزر که در زیر می بینید، قابلیت فیلمبرداری سوپر اسلوموشن (ویدیوهای صحنه آهسته با نرخ فریم بسیار بالا) را نشان می دهد، تقریباً شبیه به آنچه در پرچمداران اخیر سونی دیده ایم. البته امیدواریم مدت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زمان ثبت ویدیو با نرخ فریم بالا در گلکسی اس 9 بیشتر از موبایل های سونی باشد.

دومین ویدیو یکی دیگر از ویژگی های کلیدی گلکسی اس 9 در حوزه تصویربرداری یعنی ثبت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - عکس های حرفه ای در نور کم را نشان می دهد که به لطف تغییر میزان گشودگی دیافراگم تا حداکثر ضریب اف 1.5 محقق می شود. این ویژگی تاکنون در دنیای موبایل سابقه نداشته است.

نهایتاً به ویدیوی سوم می رسیم که ایموجی های سه بعدی را در گلکسی اس 9 به تصویر می کشد. با استفاده از این فناوری (همانند آیفون X) کاربران می توانند آواتارهای متحرک سه بعدی از خودشان بسازند و در محیط های مختلف از آنها استفاده کنند.

این سه ویژگی پیشرفته را پیش از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این در شایعات مربوط به گلکسی اس 9 شنیده بودیم و حالا با این تیزرها می توان به صحت آنها اطمینان داشت. طبق اعلام رسمی سامسونگ، مراسم رونمایی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از این موبایل پرچمدار تحت عنوان Galaxy Unpacked روز یکشنبه ششم اسفند (25 فوریه) برگزار می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone