🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  2. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  3. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36878.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

افشای تصاویری از داک معرفی نشده DeX Pad سامسونگ برای گلکسی S9

قرار است پرچمداران سال ۲۰۱۸ سامسونگ به همراه برخی از ابزارهای جانبی جدید معرفی و روانه بازار شوند. تصاویر منتشر شده توسط افشاگر معروف ایوان بلس یکی از این ابزارهای جانبی، یعنی داک اتصال DeX ...

قرار است پرچمداران سال ۲۰۱۸ سامسونگ به همراه برخی از ابزارهای جانبی جدید معرفی و روانه بازار شوند. تصاویر منتشر شده توسط - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - افشاگر معروف ایوان بلس یکی از این ابزارهای جانبی، یعنی داک اتصال DeX Pad را به نمایش می گذارند.

همانند DeX Station که سال قبل معرفی شد، DeX Pad نیز این امکان را برای شما فراهم می کند تا موبایل خود را به یک نمایشگر خارجی و دیگر ابزارهای جانبی همچون ماوس و کیبورد متصل نموده و یک رایانه رومیزی کامل را در اختیار داشته باشید.

تفاوت عمده داک جدید با نسل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قبل این است که می توانید همزمان از موبایل هوشمند خود به عنوان ترک پد لمسی یا کیبورد مجازی نیز استفاده نمایید. بدین منظور و همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید نحوه قرارگیری گلکسی S9 روی DeX Pad نسبت به گذشته دستخوش تغییر شده تا از این طریق - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - امکان استفاده از آن در هنگام اتصال به داک فراهم شود.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

ضمناً تصویر بالا بار دیگر شنیده های قبلی مبنی بر شباهت بسیار زیاد پرچمداران امسال سامسونگ با نسل قبل از آنها را تایید می نماید. این شباهت دست کم در نمای جلو که بسیار قابل توجه است.

طبق شنیده ها کاربری این ابزار جانبی جدید محدود به پرچمداران ۲۰۱۸ کمپانی کره ای نخواهد بود و دیگر محصولات قبلی این شرکت همچون گلکسی S8، موبایل های سری نوت و احتمالاً سری A نیز قابلیت اتصال و بهره مندی از آن را خواهند داشت.

به احتمال قریب به یقین DeX Pad همزمان با موبایل های گلکسی S9 و +S9 و در حدود ماه مارس (اواخر اسفند یا اوایل فروردین) و با همان قیمت ۱۵۰ دلاری روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone