🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  4. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  5. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36873.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

بیل گیتس با ایجاد درب پشتی برای دسترسی به اطلاعات آیفون ها موافق است

بیل گیتس، بنیان گذار مایکروسافت در مصاحبه ای جدید از عدم همکاری سیلیکون ولی با دولت ها ابراز نگرانی کرده است. گیتس در این مصاحبه اذعان داشته که شرکت های بزرگ تکنولوژی در پشتیبانی از ...

بیل گیتس، بنیان گذار مایکروسافت در مصاحبه ای جدید از عدم همکاری سیلیکون ولی با دولت ها ابراز نگرانی کرده است. گیتس در این مصاحبه اذعان داشته که شرکت های - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بزرگ تکنولوژی در پشتیبانی از رمزنگاری سرتاسری بی پروا عمل کرده اند، و در ادامه صحبت های خود نظراتی را هم درباره اقدامات اخیر اپل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در این حوزه بیان کرده است.

دومین فرد ثروتمند دنیا در مصاحبه با Axios شرایط فعلی «اپل و سایر غول های تکنولوژی» را مخاطره آمیز خوانده و اعلام - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کرده که این شرکت ها باید مراقب باشند تا از کارهایی دفاع نکنند که از دسترسی درست، قانونی و تحت نظارت دولت ها به اطلاعات برای اقدامات امنیتی جلوگیری به عمل می آورند.

وقتی از گیتس پرسیده شد که مثالی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در این زمینه بزند، وی به اشتیاق شرکت ها برای پنهان و ناشناس ماندن تراکنش های مالی بر بستر ارزهای رمزپایه اشاره کرد و از ارتباطات آزادانه تروریستی که در پیام رسان ها به فجایعی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مثل کشتارهای جمعی می انجامند سخن گفت.

خبرنگار Axios در ادامه مصاحبه نظر بیل گیتس را در مورد درخواست اف بی آی از اپل برای ایجاد یک درب پشتی جهت دسترسی به اطلاعات آیفون بدست آمده در فاجعه سن برناردینو جویا شد و به این نکته اشاره کرد که احتمالا وی از مطرح کردن صحبت های قبلی قصد اشاره به اپل - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - را داشته است.

پاسخ گیتس به این سوال این گونه بود:«صحبت در مورد فراهم شدن این امکان [برای اف بی آی] نیست؛ صحبت در مورد تمایل است». در سال ۲۰۱۶ بنیان گذار مایکروسافت یکی از معدود افرادی بود که از بازرسی اف بی آی در پرونده سن برناردینو حمایت کرد.

به عقیده گیتس اف بی آی خواستار ایجاد یک درب پشتی «دائمی» برای نفوذ به آیفون های اپل نبوده و صرفا برای آن پرونده به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - خصوص به همکاری این شرکت نیاز داشته، با - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - این وجود با ممانعت اپل مواجه شده است.

اگر چه تیم کوک، مدیر عامل اپل در آن زمان اعلام کرد که به خاطر رمزنگاری بودن اطلاعات نمی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - تواند هیچ گونه همکاری با اف بی آی داشته باشد، - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اما به نظر می رسد که گیتس کاملا با این موضوع مخالف است.

از جمع بندی صحبت های وی پیداست که عقیده دارد اپل می بایست در آن پرونده به خصوص با اف بی آی همکاری لازم را انجام می داد و درب پشتی ای را ایجاد می کرد که صرفا خودش - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به آن دسترسی داشته باشد و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - فقط - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - در شرایط اضطراری از آن استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone