🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  3. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36855.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

نسخه کپی از شعله افکن ایلان ماسک هم ساخته شد

ایلان ماسک چند وقتی است با به ارسال فالکون هوی به فضا سر و صدای زیادی به پا کرده و به عقیده برخی کارشناسان، این میلیونر نابغه‌ای که به ایده‌های خلاقانه‌ی عجیب و غریبش معروف ...

ایلان - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ماسک چند وقتی است با به ارسال فالکون هوی به فضا سر و صدای زیادی به پا کرده و به عقیده برخی کارشناسان، این میلیونر نابغه‌ای که به ایده‌های خلاقانه‌ی عجیب و غریبش معروف است، چندی پیش از محصول تبلیعاتی شرکت جدیدش یعنی بورینگ کمپانی پرده برداشت که توانست طی چند روز بیست هزار عدد از آن را بفروشد؛ شعله افکنی منحصر به فرد بودن که اکنون قیمتش حتی به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۱۰۰۰ دلار نیز رسیده است.

حال یک کاربر یوتوب توانسته بدون آنکه ۵۰۰ دلار هزینه کند، نسخه مشابه با این شعله افکن‌ را در خانه اش بسازد. این دوستدار تکنولوژی که در کانال کاربری‌اش با نام So I Had This Idea (به معنی «من این ایده را داشتم») شناخته می شود، ویدیوی ساخت گام به گام محصول خود را منتشر کرده است.

او موفق شده با استفاده از یک تفنگ بادی مدل STAR XR-5 1508، سیلندر محتوی گاز - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پروپان، مشعل بادی، نگه دارنده‌ی بطری و یک شلنگ این محصول را در کارگاه خانگی خود بازسازی کند.

زمانی که او یک لوگوی دست ساز از بورینگ کمپانی به این وسیله اضافه کرد، گجت مذکور بسیار به شعله افکن ایلان ماسک شباهت پیدا کرد. جالب اینجاست که بورینگ کمپانی هنوز از وی توضیحی بابت این مسئله نخواسته است.

ویدیو‌ی یاد شده روند ساخت این محصول را بسیار ساده تر از آن‌ چیزی که هست نشان می‌دهد. البته شاید برخی از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دوست داران این گجت‌ها به غلط این شعله افکن را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - با اسلحه های بکار رفته در جنگ جهانی دوم توسط - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آمریکا مقایسه می‌کنند، اما ماسک به این مقایسه پایان داده و پیشتر گفته بود این محصول در واقع یک مشعل پیشرفته بوده و نمی‌تواند شعله‌ها را به فاصله‌ی بیش از ۳ متر هدایت کند.

با دیدن این ویدیو هر شخصی می‌تواند کپی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شعله افکن ایلان ماسک را ساخته و در خانه‌ی خود نگه داری کند که البته این کار توصیه نمی‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرتو نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
خیلی خوب بود، شرکت تعمیرچی تلویزیون منو گرفته بود و توی خونه خیالم راحت بود. خدماتشون هم خوب بود، از اول تا آخر بهمون توضیح دادن که چی شده و چطوری میشه رفعش کرد. حتی پس از تعمیر هم با یه تماس رفع مشکلی که بعدا پیش اومد رو رسیدگی کردند. بنظرم توصیه می کنم اگر مشکلی با تلویزیونتون دارید از شرکت الو در شهر ماکو درمان شوید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone