🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36869.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

جزییات حمله به دفتر اسنپ در کرمان

استارتاپ‌ها در ایران مشکلات زیادی دارند اما برای اولین بار است که ۱۵۰ نفر به شکل هماهنگ به دفتر یک استارتاپ حمله می‌کنند تا مانع تغییر شوند. استارتاپ‌های حوزه تاکسی آنلاین که امروز تعداد آنها ...

استارتاپ‌ها در ایران مشکلات زیادی دارند اما برای اولین بار است که ۱۵۰ نفر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به شکل هماهنگ به دفتر یک استارتاپ حمله می‌کنند تا مانع تغییر شوند.

استارتاپ‌های حوزه تاکسی آنلاین که امروز تعداد آنها از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ۳۰ عدد افزایش داشته در سال‌های اخیر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - با چالش‌های بسیاری رو به رو بوده‌اند اما اکنون - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در بیشتر شهرها پذیرفته شده‌اند. با این حال هنوز هم مقاومت‌هایی در برابر تغییر و پذیرفتن استارتاپ‌های - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جدید وجود دارد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل

روز گذشته ۱۵۰ نفر که به گفته شاهدان عینی متشکل از اتحادیه آژانس‌داران و رانندگان آژانس بودند به دفتر اسنپ در کرمان مراجعه کردند و مانع از فعالیت این استارتاپ شدند؛ اتفاقی که در همان زمان در کانال تلگرام و توییتر دیجیاتو منعکس شد. - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به گفته اسنپ این اتفاق با ضرب و شتم کارکنان و همچنین تخریب دفتر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این استارتاپ همراه بوده است.

اکنون «ژوبین علاقبند»، نایب رییس هیات مدیره در این باره بیانیه‌ای را منتشر کرده‌ است که در آن می‌خوانیم:

«کارکنان اسنپ که در این حادثه آسیب‌ دیده‌اند به بیمارستان منتقل شده‌اند و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خوشبختانه حال عمومی‌‌شان رو به بهبود است. این افراد همگی از بین - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - جوانان بومی کرمان هستند و در حالی که مشغول تدارک آغاز فعالیت اسنپ در کرمان بودند مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفتند.

این حادثه از طریق مراجع قانونی در حال پیگیری است. اسنپ تمام مجوز‌های قانونی مورد نیاز برای آغاز خدمات‌رسانی در شهر کرمان را در اختیار دارد و در تعامل با مراجع ذی‌صلاح و به طور خاص اداره اماکن نیروی انتظامی است.

این اولین بار نیست که در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - بدو ورود اسنپ به یک شهر مورد کم‌لطفی عده‌ای قرار می‌گیریم. طبق تجربه می‌دانیم که عموم مردم شهر کرمان با این عده هم‌نظر نیستند و باور داریم که بهره‌مندی از سرویس حمل‌ونقل مناسب و مقرون‌به‌صرفه حق تمام شهروندان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - است.

اسنپ ۳ سال پیش فعالیت خود را با اتکا به دانش و فناوری روز آغاز کرد و - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آمد تا زندگی مردم ایران را راحت‌تر کند. خوشبختانه مردم نیز آن را پذیرفته‌اند و همواره مورد اقبال عموم قرار گرفته است. تهدید و ارعاب عده قلیلی که تنها منفعت خودشان را در نظر می‌گیرند نمی‌تواند مانع خدماتی شود که نفع عموم مردم را در نظر - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دارد.»

پیش از این «راشا شیدماهر»، مدیر بازاریابی اسنپ نیز - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در گفتگو با دیجیاتو از مشکلات فرهنگی برای گسترش فعالیت این استارتاپ گفته بود. شیدماهر در پاسخ به این سوال دیجیاتو که - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - چرا اسنپ فعالیت برون‌مرزی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خود را آغاز نمی‌کند، گفته بود که این استارتاپ هنوز در شهرهای کوچک‌تر ایران با مشکلاتی مواجه می‌شود که حل کردن‌ آنها زمان‌گیر است و همین موضوع باعث کاهش سرعت توسعه آن می‌شود.

به نظر می‌رسد روز گذشته اسنپ شاهد محسوس‌ترین ترمز داخلی در تاریخ فعالیت خود بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone