🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  5. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19797.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

افت ۳.۵ درصدی ترافیک جهانی اینترنت در پی قطع سرویس‌های CenturyLink

شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی آمریکایی «CenturyLink» روز یکشنبه با یک اختلال فنی گسترده روبه‌رو شد که تاثیر شدیدی روی ترافیک جهانی اینترنت داشت. این قطعی گسترش خطا در سراسر شبکه این کمپانی را در پی ...

شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی آمریکایی «CenturyLink» روز یکشنبه با یک اختلال فنی گسترده روبه‌رو شد که تاثیر شدیدی روی ترافیک جهانی اینترنت داشت.

این قطعی گسترش خطا در سراسر شبکه این کمپانی را در پی داشت و همچنین روی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان - سایر ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت نیز تاثیر گذاشت که نتیجه آن، ایجاد مشکلات ارتباطی برای چندین کمپانی بود. در این میان نام‌های بزرگی مانند آمازون، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان - توییتر، مایکروسافت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان - (ایکس باکس لایو)، الکترونیک آرتس، بلیزارد، استیم، Discord، هولو و OpenDNS به چشم می‌خورند.

کلودفلر که این قطعی روی آن تاثیر شدیدی داشته، از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان - افت ۳.۵ درصدی ترافیک جهانی اینترنت خبر داده است که یکی از بزرگترین قطعی‌های اینترنت تا به امروز محسوب می‌شود.

به گفته CenturyLink، منشا این مشکل مربوط به دیتاسنتر این - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان - شرکت در «میسیساگا»، شهری نزدیک به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان - «انتاریو» کانادا می‌شود. طبق گفته این کمپانی، علت اصلی این مشکل اعلام نادرست «Flowspec» بوده است.

FlowSpec یک افزونه برای پروتکل دروازه‌ای مرزی (BGP) بوده که اجازه می‌دهد کمپانی‌ها از مسیرهای BGP برای توزیع رول‌های فایروال در شبکه خود استفاده کنند. اطلاعیه Flowspec معمولا در هنگام مواجه با مشکلات امنیتی مانند سرقت BGP یا حملات DDoS مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرا - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان - که شرکت‌ها می‌توانند تمام شبکه را تغییر دهند و تنها در چند - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان - ثانیه نسبت به حملات از خود واکنش نشان دهند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان

به گفته کلودفلر که این مشکل را مورد بررسی قرار داده، با اعلام یک مجموعه جدید از مسیرهای BGP، کل شبکه وارد یک لوپ شده و سپس به صورت اتفاقی تمام مسیرهای به علت پیکربندی اشتباه Flowspec دچار - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان - مشکل شده‌اند.

مسیرهای BGP حکم چسب را دارند که اینترنت را فعال - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان - نگه می‌دارند و به ارائه‌دهندگان اینترنت اعلام می‌کنند که کدام آدرس‌های آی‌پی در شبکه آن‌ها موجود است. - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان - با این وجود دستور اشتباه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان - Flowspec شرکت CenturyLink باعث قطعی روترها درون شبکه آن شده و برخی از این روترها نیز BGP اشتباه را اعلام کرده‌اند.

CenturyLink در یک اقدام تقریبا نادر به تمام ارائه‌دهندگان اینترنت «Tier 1» اعلام کرده که تمام ترافیک ورودی از شبکه این شرکت را - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان - رد کنند. کمپانی‌ها به ندرت دست به چنین کاری می‌زنند، چرا که نتیجه آن - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر تربت جام استان خراسان - قطعی شبکه برای تمام مشتریان است.

این کمپانی تمام تجهیزات خود را ریست و از مسیرهای BGP سالم استفاده کرد و توانست این مشکل را در مدت زمان ۷ ساعت برطرف کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل پر نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام یه سوال داشتم منطقه شهرک معلم تربت جام خدمات دارید.
پاسخ: بله در شهرک معلم شهر تربت جام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone