🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  2. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19794.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ و تولید انبوه نسل جدید رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 موبایل؛ سریعتر و کوچکتر

سامسونگ طی نیمه اول ۲۰۲۰ در بازار موبایل از سوی هواوی تحت فشار قرار گرفته اما بخش نیمه‌هادی و سیلیکون آنها از همیشه قوی‌تر شده و کره‌ای‌ها برای اثبات آن تولید انبوه حافظه‌‌هایی را کلید ...

سامسونگ طی نیمه اول ۲۰۲۰ در بازار موبایل از سوی هواوی تحت فشار قرار گرفته اما بخش نیمه‌هادی و سیلیکون آنها از همیشه قوی‌تر شده و کره‌ای‌ها برای اثبات آن تولید انبوه حافظه‌‌هایی را کلید زده‌اند که پیشرفته‌ترین DRAM موبایل جهان به شمار می‌روند.

سامسونگ از تولید انبوه نسل جدید حافظه‌های ۱۶ گیگابیتی LPDDR5 برای موبایل خبر داده که برای اولین بار با استفاده از فناوری لیتوگرافی فرابنفش شدید تولید شده‌اند. مهندسان سامسونگ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر متل قو استان مازندران - با کنار هم قرار دادن ۸ چیپ ۱۶ گیگابیتی یک رم - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر متل قو استان مازندران - ۱۶ گیگابایتی را شکل خواهند داد که در موبایل‌های پریمیوم سال آینده - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر متل قو استان مازندران - قرار خواهد گرفت.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر متل قو استان مازندران

این چیپ‌ها نسل سوم تراشه‌های ۱۶ گیگابیتی V-NAND بر پایه کلاس ۱۰ نانومتری (1z) به شمار می‌روند. به لطف استفاده از لیزر و مواد شیمیایی حساس به نور در لیتوگرافی فرابنفش شدید می‌توان مدارها را در کوچکترین و باریکترین - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر متل قو استان مازندران - شکل ممکن توسعه داد. همین مزیت باعث شده چیپ‌های جدید ۳۰ درصد باریکتر از حافظه نسل قبل باشند.

نکته جالبت اینجاست مدل‌‌های جدید علیرغم ضخامت کمتر به سرعت ۶.۴ گیگابیت در ثانیه دست پیدا کرده‌اند که حدود ۵۰ درصد از  رم 12 گیگابایتی LPDRR4X و ۱۶ درصد از مدل‌های LPDDR5 سریعتر است. همچنین نسبت به نسل قبل رم‌های ۱۶ گیگابایتی با سرعت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر متل قو استان مازندران - ۵.۵ گیگابیت در ثانیه نیز در رده بالاتر قرار می‌گیرند.  سرعت انتقال ۶.۴ گیگابیت در ثانیه این چیپ‌ها بدین معنی است در رم‌ ۱۶ گیگابایتی می‌توان ۱۰ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر متل قو استان مازندران - ویدیوی ۵ گیگابایتی HD را می‌توان در تنها یک - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر متل قو استان مازندران - ثانیه منتقل کرد.

این دستاورد جدا از اینکه سامسونگ را در جایگاه برتری - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر متل قو استان مازندران - نسبت به رقبا قرار می‌دهد، مشکلات اساسی در توسعه رم‌های موبایل قوی‌تر را هم برطرف کرده و امکان توسعه موبایل‌های کارآمدتر را به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر متل قو استان مازندران - تولیدکنندگان می‌دهد؛ دستگاه‌‌هایی که در اجرای همزمان اپ‌ها، بازی‌های با گرافیک بالا و دیگر وظایف سنگین به مشکل نخواهند خورد. کمپانی کره‌ای همچنین قصد استفاده از حافظه‌های LPDDR5 در فناوری‌های مربوط به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر متل قو استان مازندران - ماشین را نیز دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone