🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  3. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  5. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19796.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ ۹۸۰ پرو معرفی شد؛ سریع‌ترین SSD کاربری با خوانش ۷۰۰۰ مگابایت بر ثانیه

حافظه SSD سامسونگ ۹۸۰ پرو در سایت این شرکت کره‌ای قرار گرفت. این محصول با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت به فروش می‌رسد و سریعترین حافظه SSD کاربری با رابط PCIe 4.0 محسوب می‌شود. این حافظه‌های ...

حافظه SSD سامسونگ ۹۸۰ پرو در سایت این شرکت کره‌ای قرار گرفت. این محصول با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - فروش می‌رسد و سریعترین حافظه SSD کاربری با رابط PCIe 4.0 محسوب می‌شود.

این حافظه‌های SSD جایگزین سری ۹۷۰ پرو محسوب می‌شوند و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - در سه نسخه با ظرفیت‌های ۲۵۰، ۵۰۰ گیگابایت و ۱ ترابایت به فروش می‌رسند. تمام این سه مدل مشخصات یکسانی دارند و به صورت کامل با رابط PCIe Gen 4.0 - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - سازگار هستند.

این محصولات با فرم فکتور M.2 2280 وارد بازار می‌شوند و می‌توان از آن‌ها - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - در پلتفرم‌های سازگار با - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - PCIe Gen 4 مانند AMD X570 و اینتل Z490 با پردازنده راکت لیک استفاده کرد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران

حافظه SSD - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - سامسونگ ۹۸۰ پرو از هیت سینک حرارتی با روکش نیکل روی کنترلر بهره می‌برد و دارای نوار مسی نازک در بخش جلویی و پشتی برد مدار چاپی است. سامسونگ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - از فناوری «Dynamic Thermal Guard» در این محصول استفاده کرده تا به دمای بهینه دست پیدا کند. این حافظه از نسل آینده کنترلر «Elpis» - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - استفاده می‌کند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران

سامسونگ حداکثر سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را به ترتیب برابر ۷۰۰۰ و ۵۰۰۰ مگابایت بر ثانیه برای مدل ۱ ترابایتی اعلام کرده است. این - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - سرعت‌ها برای مدل ۵۰۰ گیگابایتی به ۶۹۰۰ و ۵۰۰۰ مگابایت بر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - ثانیه و برای نسخه ۲۵۰ گیگابایتی به ۶۴۰۰ و ۲۷۰۰ مگابایت بر ثانیه می‌رسد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران

با استفاده از فناوری «TurboWrite» نرخ انتقال اطلاعات مدل ۲۵۰ گیگابایتی به ۵۰۰ مگابایت بر ثانیه، مدل ۵۰۰ گیگابایتی به ۱۱۰۰ مگابایت بر ثانیه و مدل ۱ ترابایتی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - به ۲۰۰۰ - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - مگابایت بر ثانیه می‌رسد. سامسونگ در این حافظه SSD‌ روی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - رابط - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - PCIe Gen 4 تمرکز کرده که تا ‌۲ برابر عملکرد بهتری نسبت به PCIe Gen 3 و ۱۲.۷ برابر در مقایسه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - با SATA استاندارد دارد.

در حال حاضر این کمپانی کره‌ای اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه این حافظه SSD منتشر نکرده، با این - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - حال انتظار نمی‌رود تفاوت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - قیمت بالایی با مدل ۱ ترابایتی سامسونگ ۹۸۰ پرو با قیمت ۳۱۵ دلار داشته باشد. گیمرها با استفاده از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - این حافظه SSD می‌توانند با حافظه مورد استفاده در پلی استیشن ۵ که - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر گلوگاه استان مازندران - سرعتی در محدوده ۸ تا ۹ گیگابایت بر ثانیه دارد، رقابت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone