🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  2. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  3. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  5. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19792.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ثبت رکورد بیش از ۶.۵ میلیون تماشای محرمی در اپلیکیشن روبیکا

محرم امسال مصادف شد با دوران همه گیری کرونا و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر این بیماری. در همین راستا برگزاری مراسم های مذهبی و دسته های عزاداری مگر در صورت ...

محرم امسال مصادف شد با دوران همه گیری کرونا و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر این بیماری. در همین راستا برگزاری مراسم های مذهبی و دسته های عزاداری مگر در صورت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جوانرود استان کردستان - رعایت پروتکل های بهداشتی ممنوع اعلام شد و بسیاری از مردم به اقتضای شرایط ماه محرم را از طریق فضای مجازی گرامی داشتند.

بر اساس آمار اعلامی تا روز هشتم محرم امسال در مجموع حدود ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تماشا از پخش زنده هیأت‌های مذهبی وجود داشته - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر جوانرود استان کردستان - که به نوعی رکورد محسوب می شود.

علاوه بر اقدامات مذکور، توزیع ماسک در هیأت‌ها نیز از اقدامات دیگر همراه اول است که نشان از رویکرد جدید مدیریت این اپراتور در راستای مسئولیت اجتماعی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone