تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13261.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۱۱ لایت با ضخامت فوق‌العاده پایین از راه می‌رسد

در هفته‌های اخیر و پس از معرفی شیائومی می ۱۱، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسخه لایت این گوشی بودیم. حالا شیائومی می ۱۱ لایت در وب‌سایت TENAA مشاهده شده که بخشی از مشخصات آن را ...

در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردبیل استان اردبیل - هفته‌های اخیر و پس از معرفی شیائومی می ۱۱، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره نسخه لایت این گوشی بودیم. حالا شیائومی می ۱۱ لایت در وب‌سایت TENAA مشاهده شده که بخشی از مشخصات آن را در اختیار ما قرار می‌دهد.

شیائومی می ۱۱ لایت تا به امروز با شماره - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردبیل استان اردبیل - مدل M2101K9AG موفق به کسب چندین تاییدیه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردبیل استان اردبیل - شده و حالا با شماره مدل M2101K9C توانسته تاییدیه TENAA را دریافت کند.

در حالی که تاییدیه TENAA اغلب دارای چندین عکس است، در تاییدیه اخیر تصاویری از گوشی آینده شیائومی به چشم نمی‌خورد، با این حال حاوی بخشی از مشخصات آن است.

طبق این تاییدیه، شیائومی می ۱۱ لایت از نمایشگر ۶.۵۵ اینچی بهره می‌برد که بنابر شایعات، از نوع سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهد بود و همچنین رفرش ریت آن به ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردبیل استان اردبیل

شیائومی این گوشی را به باتری ۴۱۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند که البته انتظار می‌رود این کمپانی چینی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردبیل استان اردبیل - در زمان معرفی، ظرفیت آن را ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعت اعلام کند. این دستگاه احتمالا از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی هم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردبیل استان اردبیل - پشتیبانی می‌کند.

در تاییدیه TENAA، ابعاد شیائومی می ۱۱ لایت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردبیل استان اردبیل - هم به چشم می‌خورد که برابر ۶.۸۱ در ۷۵.۷۲ در ۱۶۰.۵۳ میلی‌متر است. با توجه به چنین ابعادی، با یک گوشی فوق‌العاده باریک - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردبیل استان اردبیل - روبه‌رو خواهیم شد.

طبق گزارش‌ها، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردبیل استان اردبیل - این گوشی هوشمند به چیپ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردبیل استان اردبیل - اسنپدراگون 775G مجهز می‌شود، پردازنده‌ای که هنوز معرفی نشده و جایگزین اسنپدراگون 765G خواهد بود. بنابر تصاویر واقعی، روی پنل پشتی این دستگاه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردبیل استان اردبیل - دوربین سه‌گانه قرار می‌گیرد که دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. این موبایل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اردبیل استان اردبیل - همچنین از اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI بهره می‌برد.

گوشی شیائومی می ۱۱ لایت 5G در نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی نزدیک به ۴۰۰ یورو خواهد داشت تا به رقیبی جدی برای گوشی گلکسی A52 5G تبدیل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone