🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24596.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سورپرایز سونی در CES؛ رونمایی از خودرو به جای پلی استیشن ۵

در حالی که بسیاری منتظر رونمایی سونی از پلی استیشن ۵ یا دستکم ارائه اطلاعاتی درباره این کنسول بازی بودند، کمپانی ژاپنی با معرفی یک خودروی مفهومی مخاطبان نمایشگاه CES 2020 را انگشت به دهان ...

در حالی که بسیاری منتظر رونمایی سونی از پلی استیشن ۵ یا دستکم ارائه اطلاعاتی درباره این کنسول بازی بودند، کمپانی ژاپنی با معرفی یک خودروی مفهومی مخاطبان نمایشگاه CES 2020 را انگشت به دهان گذاشت.

هنوز اطلاعات چندانی درباره سدان مفهومی سونی در دست نیست اما ژاپنی ها در تولید آن با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آوج استان زنجان - بزرگان حوزه صنعت از جمله بوش، کانتیننتال، جینتکس، انویدیا، مگنا و انویدیا همکاری کرده اند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آوج استان زنجان

ماشین سونی که ویژن S نام دارد، الکتریکی است و با هدف نمایش توانایی های فنی کمپانی ژاپنی از سرگرمی گرفته تا سنسورهای دوربین و غیره طراحی شده است. در سطح بدنه و فضای داخلی ویژن S از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آوج استان زنجان - ۳۳ سنسور مختلف، چندین نمایشگر عریض، اسپیکر و ابزارهای ارتباطی استفاده شده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آوج استان زنجان - است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آوج استان زنجان

موتور ماشین - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آوج استان زنجان - سونی توان خود را از پلتفرم EV جدید وام گرفته که ظاهرا توسط یک کمپانی اتریشی به نام «مگنا» مهندسی شده است. برخی دیگر از قطعات این ماشین جذاب هم از خط - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آوج استان زنجان - تولید کمپانی صاحب‌نامی نظیر بوش و بلک بری خارج شده اند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آوج استان زنجان

«کنچیرو یوشیدا»، مدیرعامل سونی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آوج استان زنجان - از این پروتوتایپ به عنوان نشانه ای از نقش سونی در آینده صنعت حمل و نقل نام برده است. به نظر نمی رسد سونی قصدی برای ورود به بازار خودرو داشته باشد و هدف اصلی از معرفی این سدان مفهومی نمایش قابلیت ابزارهای این شرکت از جمله سنسورهای قدرتمند است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone