🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  2. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: بعد از اینکه بررسی اولیه تلویزیون شما توسط تکنسین انجام گیرد (نسبت به نوع خدمات مورد نیاز دستگاه) تکنسین ما زمان مورد نیاز برای تمام شدن تعمیرات را خدمت شما اطلاع خواهند داد.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26721.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گزینه «عدم حفظ حریم شخصی» به اپلیکیشن اسنپ اضافه شد

روابط عمومی اسنپ اعلام کرد که در پی اتفاقات اخیر و به دنبال دغدغه‌های مطرح‌شده، تصمیم گرفته است تا انتقاد‌ات کاربران را در جهت بهبود خدمات خود به کار گیرد و راهکارهای عملی را برای ...

روابط عمومی اسنپ اعلام کرد که در پی اتفاقات اخیر و به دنبال دغدغه‌های مطرح‌شده، تصمیم گرفته است تا انتقاد‌ات کاربران را در جهت بهبود خدمات خود به کار گیرد و راهکارهای عملی را برای حفظ حریم شخصی‌ کاربران فراهم کند.

در اطلاعیه‌ای که اسنپ به تازگی منتشر کرده، آمده است که در گام اول گزینه «عدم حفظ حریم شخصی» به بخش «بازخورد سفر» اضافه شده است تا کاربر در پایان سفر بتوانید تجربه‌ خود را درباره حریم شخصی‌‌اش ثبت کند. ضمن آنکه سیستم پشتیبانی اسنپ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به تمامی نیازهای مسافران است و چنانچه در طول سفر هر موردی باعث رنجش مسافران شد آنها می‌توانید از طریق تماس با پشتیبانی موضوع را اطلاع دهند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چمستان استان مازندران

به گفته اسنپ نقض حریم شخصی شامل رفتارهای غیرقانونی و گاه نابه‌هنجاری است که در محدوده شما اتفاق می‌افتد؛ از برخورد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چمستان استان مازندران - کلامی و فیزیکی گرفته تا سواستفاده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چمستان استان مازندران - از اطلاعات و داده‌ها. در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چمستان استان مازندران - این میان تکنولوژی‌‌های جدید کمک کرده تا اسنپ به این دغدغه بیش از پیش توجه کند. ترویجِ فرهنگِ مواجهه با حریم خصوصی افراد از وظایف اصلی کسب‌وکارها به شمار می‌رود و اسنپ خود را در این زمینه کاملا مسئول می‌داند:

«به شما - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چمستان استان مازندران - اطمینان می‌دهیم که تمامی نظرات مطرح‌شده در بخش «بازخورد سفر» با دقت کامل بررسی می‌شود. بنابراین مهم است که از امتیازدهی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چمستان استان مازندران - احساسی پرهیز کنید و تجربه واقعی خود را از سفر در نظر بگیرید. در صورت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چمستان استان مازندران - دریافت هر گونه گزارش، مبنی بر برخورد نامناسب با مسافر، این موضوع به طور جدی از سوی اسنپ پیگیری خواهد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر چمستان استان مازندران - شد. مسئولیت ما ارائه‌ مناسب‌ترین خدمات به شماست و تحت هیچ شرایطی وظیفه اصلی‌مان را فراموش نخواهیم کرد. ما کنارتان ایستاده‌ایم و ایمان داریم که فقط با کمک شما می‌توانیم خدمات مناسب‌تری ارائه دهیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone