🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  2. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26713.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

موسس هواوی: سیستم عامل اختصاصی ما از اندروید سریع تر است

مدیرعامل هواوی روز سه شنبه این هفته جزئیات تازه ای از جایگزین این شرکت برای اندروید ارائه کرد و مدعی شد که سرعت سیستم عامل اختصاصی هواوی حتی از اندروید نیز بیشتر است. رن ژنگفی ...

مدیرعامل هواوی روز سه شنبه این هفته جزئیات تازه ای از جایگزین این شرکت برای اندروید ارائه کرد و مدعی شد که سرعت سیستم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - عامل اختصاصی هواوی حتی از اندروید نیز بیشتر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - است.

رن ژنگفی اظهار داشت که سیستم عامل هونگ منگ تا ۶۰ درصد سریع - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - تر از اندروید عمل می کند و روی طیف وسیعی از دستگاه های هوشمند قابل استفاده خواهد بود که از ماشین ها گرفته تا موبایل را شامل می گردد.

هونگ منگ تا ۶۰ درصد از اندروید سریع تر است

ژنگفی طی مصاحبه اخیرش با نشریه فرانسوی لو پوینت خاطر نشان کرد که تاخیر پاسخدهی سیستم عامل هواوی تنها ۵ هزارم ثانیه است و این یعنی سرعت آن حتی از macOS اپل نیز بیشتر است.

اما سرعت بالا به هیچ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - وجه نمی تواند فقدان اپلیکیشن را سیستم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - عامل هواوی جبران - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - کند - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - کما اینکه مدیرعامل این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - کمپانی هم تایید کرد سیستم عامل هونگ منگ هم اکنون نمونه مشابه با پلی استور گوگل را کم دارد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان
این - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - یعنی کاربران هونگ منگ به اپ هایی که سال هاست با تجربه استفاده از اندروید یکپارچه شده اند از جمله گوگل مپس، کروم و جیمیل دسترسی نخواهند داشت.
هواوی بعد از آن مشغول توسعه سیستم عامل اختصاصی اش شد که تنش ها میان چین و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - آمریکا بالا گرفت و در نتیجه این غول تکنولوژی چینی که عنوان دومین شرکت سازنده موبایل در دنیا را در اختیار داشت سر از فهرست سیاه آمریکا در آورد.

البته مالکان فعلی گوشی های هواوی همچنان امکان دانلود اپ و به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - روز رسانی نرم - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر تایباد استان خراسان - افزاری گوشی های خود را دارند با این حال پیش بینی شده که بعد از منقضی شدن لایسنس اندروید روی این گوشی ها شرایط به شکل دیگری تغییر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone