🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  3. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  4. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
  5. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26711.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ماهواره های مسیریابی گالیله اروپا پنج روز است که از کار افتاده اند

سیستم مسیریابی ماهواره ای اروپا (مشابه GPS) حدودا چهار روز است که از کار افتاده. قطعی برق عامل این اتفاق است اما هنوز مشخص نیست دلیل آن چه بوده و ماهواره های گالیله همچنان از ...

سیستم مسیریابی ماهواره ای اروپا (مشابه GPS) حدودا چهار روز است که از کار افتاده. قطعی برق عامل این اتفاق - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بیجار استان کردستان - است اما هنوز مشخص نیست دلیل آن چه بوده و ماهواره های گالیله همچنان از دسترس خارجند.

با توجه به اطلاعاتی که در وبسایت بررسی وضعیت این ماهواره ها موجود است، از 26 ماهواره گالیله، 24 تای آن ها غیر قابل استفاده اند و دوتای دیگر در حال آزمایش شدن؛ یعنی هنوز برای استفاده واقعی آماده نیستند.

دلیل این قطعی برق هنوز اعلام نشده است

سازمان اروپایی GNS که مسئولیت اداره این سیستم را بر عهده دارد، هنوز بیانیه ای درباره دلیل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بیجار استان کردستان - پشت این ماجرا منتشر نکرده است، با اینکه ماهواره های گالیله از 20 تیرماه غیر فعالند. در همان روز این سازمان بیانیه ای منتشر کرد که به شرکت ها و سازمان ها هشدار می داد که سطح عملکرد ماهواره های گالیله افت شدیدی داشته است و ممکن است حداقل عملکرد لازم برای قابل استفاده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بیجار استان کردستان - بودن را نیز نداشته باشند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بیجار استان کردستان

این سازمان هشدار داد ریسک های استفاده از این سیستم بر عهده کاربران خواهد بود. شنبه نیز بیانیه دیگری منتشر شد که عنوان می کرد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بیجار استان کردستان - کل سیستم ماهواره های گالیله از کار افتاده است و نباید از سیگنال های آن ها استفاده شود. از کار افتادن این سیستم باعث شده کاربران - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بیجار استان کردستان - آن مانند سازمان های دولتی و شرکت ها - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بیجار استان کردستان - مجبور به استفاده از گزینه های جایگزین دیگر شوند. سیستم ماهواره های گالیله در سال 2016 از سوی اتحادیه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بیجار استان کردستان - اروپا به فضا ارسال شد تا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بیجار استان کردستان - به عنوان یک کزینه دیگر در کنار سیستم های مسیریابی آمریکا و روسیه (GPS و GLONASS) استفاده شود.

این سیستم به دو شکل مجانی و تجاری قابل - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بیجار استان کردستان - استفاده است، و به طور گسترده توسط شرکت های خصوصی و سازمان های دولتی برای مسیریابی و عملیت جستجو و نجات استفاده می شود. به علت مجانی بودن آن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بیجار استان کردستان - نیز - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر بیجار استان کردستان - محبوبیت بالایی نزد قسمت بزرگی از شرکت های خصوصی تکنولوژی و جامعه علمی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone