🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  2. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بستگی به نوع و اندازه تلویزیون شما نصب آن روی دیوار توسط تکنسین های متخصص ما با امنیت کامل قابل انجام است.
  3. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26707.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اچ‌تی‌سی سری محبوب وایلدفایر را با یک گوشی جدید احیا می‌کند

با اینکه HTC دیگر فعالیت چندانی در حوزه گوشی‌های موبایل ندارد و تقریبا به یکی از نام‌های گذشته این صنعت تبدیل شده، اما چنین روندی به این معنی نیست که دیگر شاهد گوشی‌های اچ‌تی‌سی در ...

با اینکه HTC دیگر فعالیت چندانی در حوزه گوشی‌های موبایل ندارد و تقریبا به یکی از نام‌های گذشته این صنعت تبدیل شده، اما چنین روندی به این معنی نیست که دیگر شاهد گوشی‌های اچ‌تی‌سی در بازار نخواهیم بود چرا که اخیرا جزئیات گوشی جدید Wildfire E - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اچ‌تی‌سی توسط یک خرده فروشی روس منتشر شده است.

بر - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اساس گزارش این  خرده فروشی، به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی برند وایلدفایر کلاسیک خود را با چهارمین گوشی این سری احیا خواهد کرد. گوشی وایلدفایر E یک گوشی مقرون به صرفه است که از پردازنده هشت هسته‌ای Unison (Spreadtrum) SC9863 - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - استفاده می‌کند. چهار هسته Cortex-A55 در فرکانس 1.6 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر در فرکانس 1.2 گیگاهرتز کار می‌کنند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر گنبد کاووس استان گلستان

پردازش‌های گرافیکی با یک چیپ گرافیکی PowerVR IMG8322 انجام می‌شود و یک - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رم 2 گیگابایتی به همراه حافظه 32 گیگابایتی تکمیل کننده سخت‌افزار این گوشی هستند.

پنل جلویی اچ‌تی‌سی وایلدفایر E - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به یک نمایشگر IPS ال‌سی‌دی +HD با ابعاد 5.45 اینچ و نسبت تصویر 18:9 مجهز است. همچنین یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای آن درنظر گرفته شده.

پنل پشتی محل قرارگیری دوربین دوگانه وایلدفایر E است که سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی در آن تعبیه شده‌اند. از دیگر امکانات گوشی می‌توان به بلوتوث 4.2، وای‌فای، پورت میکرو یواس‌بی و جک هدفون 3.5 میلیمتری اشاره کرد. اندروید پای هم به صورت پیش‌فرض - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با دستگاه همراه است و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعت برای گوشی درنظر گرفته شده است.

تاریخ - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - معرفی اچ‌تی‌سی وایلدفایر ای، طراحی و قیمت آن هنوز مشخص نیست اما فعلا رنگ - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آبی این گوشی تائید شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone