🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  3. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  5. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26719.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آلودگی 25 میلیون دستگاه اندرویدی به بدافزار؛ مأمور مخفی در کمین اپ‌های رسمی

بد افزار Agent Smith اندروید می تواند با آلوده کردن اپلیکیشن ها خود را به جای اپ های رسمی جا بزند. به گزارش وبسایت ورج و به نقل از شرکت امنیتی «چک پوینت» بدافزار Agent Smith ...

بد افزار - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان - Agent Smith اندروید می تواند با آلوده کردن اپلیکیشن ها خود - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان - را به جای اپ های رسمی جا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان - بزند.

به گزارش وبسایت ورج و به نقل از شرکت امنیتی «چک پوینت» بدافزار Agent Smith تا کنون 25 میلیون دستگاه در سراسر جهان را آلوده کرده. دلیل نام گذاری این اپ به «مأمور اسمیت» این است که مشابه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان - با مأموران مخفی، می تواند بدون شناسیایی شدن به دستگاه ها حمله کند.

مأمور اسمیت هیچ داده ای از کاربران سرقت نمی کند اما به جای آن با هک کردن اپلیکیشن ها، آنها را وادار به نمایش تبلیغات بیشتر می کند. به این ترتیب توسعه دهندگان آن با افزایش جعلیِ نمایش تبلیغات درآمد کسب می کنند. بر اساس گزارش چک پوینت این بدافزار روی دستگاه های کاربران به دنبال اپلیکیشن های - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان - مشهور از جمله واتس اپ، اپرا مینی و فلیپ کارت می گردد و بخشی از کد آنها را دستکاری می کند. علاوه بر این اجازه آپدیت شدن اپ ها را نمی دهد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان

بدافزار Agent - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان - Smith در ابتدا دستگاه هایی در هندوستان و کشورهای اطراف آن را آلوده کرده. دلیل هم این بوده که اصلی ترین روش انتشار آن از طریق فروشگاه های ثالث اپلیکیشن نظیر 9Apps است؛ فروشگاه هایی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان - که در منطقه مورد اشاره محبوب هستند. به گفته چک پوینت، بدافزار در برخی از اپ هایی مخفی شده بود که به ندرت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان - کار می کردند. هنگامی که کاربر اپ را دانلود می کرد بد افزار در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان - لباس اپلیکیشن های گوگل با نام هایی از جمله - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان - Google Updater پنهان می شد و شروع به جایگزین کردن کدها می کرد.

بدافزار Agent Smith علاوه بر هندوستان به کشورهای دیگر هم راه یافته و 300 هزار دستگاه در ایالات متحده را آلوده کرده است. توسعه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان - دهندگان آن همچنین تلاش کرده اند با عرضه 11 اپ که به نسخه های ساده ای از بدافزار آلوده بودند به پلی استور گوگل هم نفوذ کنند. البته اکنون گوگل پلی تمامی این موارد را از فروشگاه خود حذف کرده است.

بر اساس گزارش چک پوینت اصلی ترین آسیب پذیری که بدافزار مأمور اسمیت به آن متکی بوده چندین سال قبل در اندروید رفع شده است اما توسعه دهندگان باید برای محافظت در برابر آن اپ های خود را به روز کنند - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان - و البته به نظر می رسد که برخی از توسعه دهندگان هنوز اقدام به ارائه آپدیت مورد نیاز نکرده اند. احتمال می رود این بد افزار توسط شرکت های چینی توسعه داده شده که به توسعه دهندگان وعده انتشار بین المللی اپلیکیشن هایشان - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان - را می - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر نجف آباد استان اصفهان - دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زنبق نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
دوستان سایت ***** تلویزیون توشیبا 50UL6B63DG LED-Fernseher شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone