🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: چرا کنترل تلویزیون من کار نمی کند؟
    پاسخ: عموما به وسیله مادون قرمز و ارتباط از راه دور با گیرنده خود در تلویزیون کاربرد خواهد داشت.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26708.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آزمایش جدیدترین خودروی رباتیک زرهی ارتش آمریکا در یک رزمایش

ارتش آمریکا خودروی رزمی رباتیک زرهی (Robotic Combat Vehicle) خود را در رزمایشی به میدان خواهد فرستاد. در این رزمایش تکنولوژی‌های به کار رفته در خودروی جنگی و نحوه استفاده سربازان از این تجهیزات در ...

ارتش آمریکا خودروی رزمی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلپایگان استان اصفهان - رباتیک زرهی (Robotic Combat Vehicle) خود را در رزمایشی به میدان خواهد فرستاد. در این رزمایش تکنولوژی‌های - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلپایگان استان اصفهان - به کار رفته در خودروی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلپایگان استان اصفهان - جنگی و نحوه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلپایگان استان اصفهان - استفاده سربازان از این تجهیزات در میدان نبرد نمایش داده می‌شود.

این خودرو بر پایه نفربر زرهی M113 ساخته شده و توسط سربازانی که در خودروی Mission Enabler Technologies-Demonstrators - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلپایگان استان اصفهان - یا (MET-Ds) حضور دارند هدایت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌شود. در واقع MET-Ds - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلپایگان استان اصفهان - به تعدادی دوربین و یک - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلپایگان استان اصفهان - برجک مراقبت تجهیز شده که سربازان می‌توانند در آن با استفاده از نمایشگرهای لمسی RCV را کنترل کنند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلپایگان استان اصفهان

اولین فاز آزمایشی RCV ماه مارس سال آینده (اسفند ماه امسال) در کلورادو انجام می‌شود و در آن دو MET-Ds و چهار RCV حضور خواهند داشت. هر MET-Ds توسط یک راننده، یک تیرانداز و چهار سرباز کنترل می‌شود و آن‌ها هدایت یک جفت RCV را برای انجام مانور به عهده خواهند داشت. مرکز سیستم‌های خودرویی ارتش و تیم خودروهای چندکاره رزمی پیشرفته نتایج این رزمایش را بررسی خواهند کرد و برای بهبود عملکرد این خودروها در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلپایگان استان اصفهان - آزمایشات آینده اصلاحات لازم را روی آن انجام می‌دهند.

فاز بعدی رزمایش بزرگتر خواهد بود و دو ماه بعد از اولین رزمایش، یک جوخه پیاده نظام RCV ها را در اروپا آزمایش خواهند کرد. یک تست دیگر هم اواخر سال 2021 انجام خواهد شد که در آن 6 فروند MET-Ds و 4 فروند RCV مورد آزمایش قرار می‌گیرند.

ارتش آمریکا مدت زیادیست که در حال توسعه خودروی رزمی رباتیک زرهی است اما خودروهایی که در این رزمایش‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرند تجهیزات نهایی مورد استفاده در - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلپایگان استان اصفهان - جنگ‌ها نیستند. در واقع این ادوات برای این طراحی شده‌اند که نحوه هدایت آن‌ها توسط سربازان مورد آزمایش قرار بگیرد و اپراتورها برای بهترین استفاده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلپایگان استان اصفهان - از آن‌ها آماده شوند. در این صورت می‌توان بدون فرستادن مستقیم سربازان به میدان نبرد از این ادوات رباتیک برای مبارزه استفاده کرد.

ارتش آمریکا در حال حاضر به توسعه یک پلتفرم جدید برای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلپایگان استان اصفهان - RCV مشغول است و چند ماه پیش هم آن را آزمایش کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone