🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26709.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

هواوی نام تجاری هارمونی را ثبت کرد؛ سیستم عامل دیگری در راه است

هواوی اقدام به ثبت نام تجاری تازه ای برای یک سیستم عامل در اروپا کرده است. «هارمونی» (Harmony) نامی است که هواوی برای سیستم عامل جدید خود انتخاب کرده و قرار است از آن در ...

هواوی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران - اقدام به ثبت نام تجاری تازه ای برای یک سیستم عامل در اروپا کرده است. «هارمونی» (Harmony) نامی است که هواوی برای سیستم عامل جدید خود انتخاب کرده و قرار است از آن - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران - در تلفن های هوشمند آینده خود استفاده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران - کند.

هواوی به تازگی تلاش کرده نام هارمونی را در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) به ثبت برساند. گفته می شود هارمونی قابلیت به کارگیری در موبایل ها و کامپیوترها را دارد. درخواست هواوی 12 جولای (21 تیر ماه) - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران - ثبت شده و هم اکنون در دست بررسی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران - است.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران

«هارمونی» در کنار «آرک» (Ark) دومین سیستم عامل ساخته شده توسط هواوی بوده و قرار است در بازار جهانی عرضه شود. سیستم عامل آرک که گمان می رود به «هونگ منگ» (HongMeng) تغییر نام دهد، طبق گزارشات حداقل از سال 2015 در دست توسعه بوده است.

در چند ماه گذشته جنگ اقتصادی آمریکا و چین بالا گرفته و در پی آن آمریکا استفاده از تکنولوژی های ساخت این کشور را برای شرکت های چینی از جمله هواوی ممنوع کرد. سیستم عامل های ویندوز و اندروید نیز شامل این ممنوعیت گسترده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران - شده و هواوی را وادار به ساخت سیستم عامل اختصاصی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران - خود کرده اند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران
هواوی ادعا می کند هونگ منگ 60 درصد از اندروید سریعتر خواهد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران - بود

شایعات حاکی از آن هستند که تلفن های هوشمندی که قرار است پاییز امسال عرضه شوند به هونگ منگ مجهز خواهند شد. - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران - هم اکنون نیز این سیستم عامل مراحل آزمایشی را در بیش از - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران - یک میلیون دیوایس پشت سر می گذارد.

هواوی مصمم است به جنگ گوگل برود. «رن ژنگفی» مدیرعامل هواوی به تازگی مدعی شده بود که سیستم عامل «هونگ منگ» تا 60 - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران - درصد از اندروید سریع تر بوده و می توان از آن علاوه بر تلفن های هوشمند در روترها و دیتاسنترها هم استفاده کرد.

آیا هونگ منگ می تواند جایگزین مطمئنی برای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران - اندروید باشد؟ هواوی چه فکری برای مارکت اختصاصی خود در سر دارد؟ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر گلوگاه استان مازندران - آیا کاربران حاضرند اندروید و گوگل را کنار گذاشته و از سیستم عامل هواوی استفاده کنند؟ این ها سؤالاتی هستند که زمان به آن ها پاسخ خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone