🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  3. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  4. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  5. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26723.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

چگونه شکل های مختلف در پاورپوینت را با هم ادغام کنیم؟

پاورپوینت کتابخانه‌ای غنی از اشکال مختلف دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها گرافیک‌های کاربردی مانند فلوچارت‌ها را ایجاد کنید. همچنین قادر هستید به ادغام شکل ها در پاورپوینت بپردازید. در این مطلب قصد داریم ...

پاورپوینت کتابخانه‌ای غنی از اشکال مختلف دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها گرافیک‌های کاربردی مانند فلوچارت‌ها را ایجاد کنید. همچنین قادر هستید به ادغام شکل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران - ها در پاورپوینت بپردازید.

در این مطلب قصد داریم چگونگی ادغام شکل ها در پاورپوینت را توضیح - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران - دهیم. بعد از مطالعه‌ی این آموزش می‌توانید اسلاید‌های صحیح‌تر و جذاب‌تری برای ارائه‌ی پروژه‌های خود تولید کنید. اگر یکی از کاربران پاورپوینت هستید این مطلب را از دست ندهید.

ادغام شکل - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران - ها در پاورپوینت

برای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران - این که بتوانید چند شکل را در هم ادغام کنید ابتدا باید چند Shape (شکل) در پرونده‌ی پاورپوینت خود ایجاد نمایید. - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران - برای این کار ابتدا به تب Insert رفته و از بین گزینه‌های موجود Shapes را از گروه Illustrations پیدا کنید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران

در منوی نمایش داده شده شکل‌های مختلفی را مشاهده خواهید کرد؛ از بین آن‌ها گزینه‌ی مد نظر خود را انتخاب کنید. در این مطلب گزینه‌ی انتخابی ما بیضی یا Oval خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران

حالا باید شکل مد نظر خود را در صفحه نقاشی کنید. برای این کار بخشی از صفحه‌ی خالی را انتخاب کرده و اشاره گر ماوس را به سمتی بکشید. با این کار شکل انتخاب شده در تصویر نمایان خواهد شد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران

روش‌های بالا را برای شکل دوم تکرار کنید. بعد از آن که کار به پایان رسید مطمئن شوید که یکی از شکل‌ها دیگری را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران - پوشانده است.

حالا برای ادغام دو شکل، ابتدا باید هر دو را انتخاب کنید. برای این کار کلید Ctrl را نگه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران - داشته و یکی یکی شکل‌هایی که می‌خواهید با هم ترکیب شوند را انتخاب نمایید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران

حالا - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران - باید در نوار بالای پاورپوینت متوجه تب جدیدی تحت عنوان Shape Format شوید. تب جدید را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران - انتخاب کنید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران

حالا از گروه Insert Shapes باید وارد Merge Shapes شوید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران

بعد از انتخاب دکمه‌ی Merge Shapes منویی کوچک باز می‌شود که در - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران - آن گزینه‌های مختلفی را مشاهده خواهید کرد. با انتخاب هرکدام از آن‌ها نحوه‌ی ادغام شکل‌ها متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال در صورت انتخاب گزینه‌ی Union (به معنای اجتماع) شکل نهایی یک اجتماع، بدون وجود مرز داخلی از دو شکل خواهد بود.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران

برای این که متوجه شوید هرکدام از گزینه‌ها چه عملکردی دارند بهتر است هرکدام را امتحان کرده و در صورت عدم رضایت با استفاده از کلید‌های ترکیبی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران - Ctrl + Z تغییرات اعمال شده را به حالت اولیه بازگردانید.

در این مثال ما تصمیم گرفتیم از گزینه‌ی Combine استفاده کنیم. شکل نهایی به صورت زیر خواهد بود:

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران

لازم به ذکر است که شما می‌توانید از روش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران - فوق برای ادغام تعداد شکل‌های بیشتر از دو عدد هم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران - برخوردار شوید. برای انجام این کار کافیست با نگه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران - داشتن کلید Ctrl همه‌ی شکل‌ها را انتخاب کرده و در نهایت یکی از گزینه‌های یاد شده از بخش Merge Shapes را انتخاب کنید.

کار تمام است - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بابلسر استان مازندران - و به همین سادگی شکل ها در پاورپوینت با هم ادغام خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone