🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  5. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26731.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سردرگمی شرکت های آمریکایی برای کار با هواوی پس از توافق چین و آمریکا

با اینکه چندی پیش دونالد ترامپ و شی جین پینگ در مورد امکان استفاده هواوی از تجهیزات آمریکایی به توافق رسیدند اما به نظر توافق چین و آمریکا آنقدر شفاف نبوده که کمپانی‌های آمریکایی دقیقا تکلیف خودشان ...

با اینکه چندی پیش دونالد ترامپ و شی جین پینگ در مورد امکان استفاده هواوی از تجهیزات آمریکایی به توافق رسیدند اما به نظر توافق چین و آمریکا آنقدر شفاف نبوده که کمپانی‌های آمریکایی دقیقا تکلیف خودشان در داد و ستد با هواوی را به صورت مشخص درک کنند.

دقیقا به همین خاطر است که تا به حال نظری در این مورد از طرف شرکت‌هایی مثل گوگل اعلام نشده است. با این حال اوضاع - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت جام استان خراسان - زمانی گیج کننده‌تر شد که مشاور اقتصادی کاخ سفید و یکی از مقامات وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کردند که هواوی همچنان هم در لیست سیاه آمریکا قرار دارد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت جام استان خراسان

به گزارش رویترز، وزیر بازرگانی آمریکا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت جام استان خراسان - ویلبر راس اخیرا در مورد این موضوع توضیح داده که مجوز - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت جام استان خراسان - فروش برای آن دسته از محصولات آمریکایی صادر می‌شود که قرار نیست منجر به تولید کالاهای تهدید کننده امنیت ایالات متحده بشود. این در واقع همان حرفی بود که ترامپ در هنگام توافق با همتای چینی خود زده بود و صحبت‌های وزیر بازرگانی هم نتوانست به شفاف‌تر کردن موضوع کمک کند.

راس در ادامه صحبت هایش اشاره کرد که هواوی همچنان در لیست سیاه قرار دارد و بیشتر درخواست‌های لایسنس از طرف شرکت‌های آمریکایی رد خواهند شد. همچنین تغییری در قوانین دریافت لایسنس برای داد و ستد با هواوی به وجود نیامده و برای اینکه تحریم‌ها به ضرر شرکت‌های - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت جام استان خراسان - آمریکایی در مقابل رقبای خارجی منجر نشود، تنها برخی از مجوزها و لایسنس‌ها برای شرکت‌ها صادر خواهند - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت جام استان خراسان - شد.

سوال اصلی اینجاست که دقیقا کدام محصولات به عنوان یک تهدید ملی برای ایالات متحده شناخته می‌شوند؟ مثلا آیا سرویس‌های گوگل پلی چنین تهدیدی به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت جام استان خراسان - شمار می‌آیند؟ به گفته یکی از وکلای تجاری واشنگتن به نام «داگ جیکوبسن» سیاست دقیق آمریکا در مورد اینکه چه محصولاتی امنیت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت جام استان خراسان - این کشور را به خطر می‌اندازند کاملا مشخص نیست. فعلا تنها راه این است که - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تربت جام استان خراسان - شرکت ها محصولاتشان را برای درخواست لایسنس فروش به هواوی ثبت کنند تا مشخص شود که کدام دسته از اپ‌ها از طرف دولت ایالات متحده پذیرفته و کدام رد می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone