🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  3. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  4. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  5. سوال: نصب تلویزیون بر روی دیوار چگونه انجام می شود؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26724.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت اینترنت روی ADSL نداریم

«محمدجواد آذری جهرمی» امشب (۱۹ تیر) و در حاشیه رویداد «ایران نوآفرین» در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد که وزارت ارتباطات هیچ برنامه‌ای برای پذیرش درخواست شرکت‌های FCP جهت افزایش قیمت اینترنت روی فناوری ADSL ...

«محمدجواد آذری جهرمی» امشب (۱۹ تیر) و در حاشیه رویداد «ایران نوآفرین» در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد که وزارت ارتباطات هیچ برنامه‌ای برای پذیرش درخواست شرکت‌های FCP جهت افزایش قیمت اینترنت روی فناوری ADSL ندارد.

در هفته‌های گذشته بحث افزایش قیمت اینترنت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - ثابت به شدت اوج گرفت و «محمدعلی یوسفی‌زاده» رییس کمیسیون اینترنت در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و مدیرعامل آسیاتک در گفتگویی تفصیلی با دیجیاتو اعلام کرده بود که شرکت‌های ارائه دهنده - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - اینترنت نیاز به افزایش ۵۰ درصدی قیمت خدمات خود دارند تا حرکت آنها به سوی ورشکستگی متوقف شود. مدیرعامل آسیاتک همچنین پیشنهاد داده بود که قیمت اینترنت سیار نیز باید هم‌راستا با اینترنت ثابت افزایش - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - داشته باشد تا از ریزش هرچه بیشتر مخاطبین - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - اینترنت ثابت جلوگیری شود.

با این حال وزیر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - ارتباطات در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ارتباطات با توجه به همین درخواست‌ها برنامه‌ای برای افزایش قیمت اینترنت دارد یا خیر، می‌گوید:

«تا زمانی که شرکت‌ها - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - فناوری VDSL را ارائه ندهند ما برنامه‌ای برای - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - افزایش قیمت نداریم. ما شرایطی را برای شرکت‌ها قرار داده‌ایم و آنها باید بروند روی فناوری جدید سرمایه‌گذاری کنند. حقیقت این است که امروز دیگر تکنولوژی ADSL منسوخ شده. ۳۰ درصد از خطوط مسی ما بالای ۲ مگابیت بر ثانیه آپ نمی‌شوند. تنها ۱۶ درصد از مشترکین ما می‌توانند سرعت ۸ تا ۱۶ مگابیت را دریافت کنند. عمده مشتریان ADSL سرعتی بین ۲ الی ۸ مگابیت دارند که اصلاً سرعت قابل قبولی برای امروز نیست.»

جهرمی می‌گوید همین ناتوانی از ارائه سرعت‌های - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - بالاتر که ناشی از عدم سرمایه‌گذاری شرکت‌ها در این حوزه است باعث شده تا کاربران به راه‌کارهای همراه روی بیاورند: «شرکت‌های FCP به دلیل محدودیت سرعت‌شان و از طرفی اینکه LTE بالای ۲۰ مگابیت بر ثانیه به مردم خدمات می‌دهد، ۲ میلیون ریزش مشترک داشته‌اند و دلایل مشکلات مالی‌شان هم همین است. پس باید بروند ارتقاء - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - تکنولوژی بدهند. ارتقا تکنولوژی هم نیاز به سرمایه‌گذاری دارد و شرکت‌ها پول‌شان را در این عرصه نمی‌آورند. می‌گویند با تعرفه‌های فعلی، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - سرمایه‌گذاری نمی‌ارزد.»

شرکت‌های اینترنتی البته امروز از زیرساختی برای رساندن اینترنت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - به مردم استفاده می‌کنند که برای ساختنش هزینه‌ای نداده بودند. با - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - این وجود چرا اکنون از آنها درخواستِ سرمایه‌گذاری برای آماده‌سازی زیرساخت می‌شود و چرا - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - دولت در این زمینه کاری نمی‌کند؟ جهرمی در پاسخ به همین پرسش به دیجیاتو می‌گوید:

«آن زیرساخت زمانی توسعه پیدا کرد که شرکت مخابرات ایران در اختیار دولت بود. ما یک مشکل تعارض ساختاری داریم در رابطه با اینکه شبکه ثابت کشور در اختیار مخابرات است. امسال در قانون بودجه به مجلس پیشنهاد دادیم که داکت و سیم مسی را پس بگیریم، ولی مورد موافقت قرار نگرفت و همچنان داکت و سیم مسی در انحصار مخابرات است. در شرایط فعلی، ما باید تلاش زیادی بکنیم. بارها گفته‌ام - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - و نگرانی هم از گفتنش ندارم چون - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - باید واقعیت را بگویم؛ کارنامه ما در دو سال اخیر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - در توسعه شبکه ثابت کشور خیلی رشد قابل توجهی نداشته. برعکس شبکه موبایل که - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - رشد خوبی داشته‌ایم. پروژه‌های کوچکی در شهرهای دزفول یا پردیس شکل گرفته ولی هنوز اتفاق بزرگی رخ نداده است.»

با این حال جهرمی عنوان کرد که در این رابطه خبرهای خوبی در راه است: «در - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - چند ماه اخیر فشار جدی روی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - مخابرات آورده‌ایم و تیم اجرایی مخابرات هم در حال رسیدن به نتیجه‌های خوبی است که ظرف - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر قوچان استان خراسان - هفته‌های جاری، خبر خوبش را اعلام می‌کنیم. هرچند همچنان تعارض ساختاری برقرار است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لمیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
هی هی قوچان کار انجام میدید
پاسخ: بله در هی هی شهر قوچان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone