🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  5. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه مین برد هماهنگی قسمت های مختلف تلویزیون از جمله صدا، تصویر، کنترل دستگاه و ... می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26730.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گزارشی جدید از ارتباط کارمندان هواوی با ارتش و سازمان‌های اطلاعاتی چین می‌گوید

مدارکی از سابقه کارمندان هواوی افشا شده که آن‌ها را به ارتش چین و آژانس‌های اطلاعاتی این کشور مرتبط می‌کند. این گزارش می‌تواند تنش‌های بیشتری را بین دولت چین و آمریکا در پی داشته باشد. ...

مدارکی از سابقه کارمندان هواوی افشا شده که آن‌ها را به ارتش چین و آژانس‌های اطلاعاتی این کشور مرتبط می‌کند. این گزارش می‌تواند تنش‌های بیشتری را بین دولت چین و آمریکا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران - در پی داشته باشد.

بر اساس - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران - گزارش تلگراف، رزومه کارمندان هواوی ارتباط آن‌ها را با ارتش چین و به ویژه آژانس‌های سایبری آن اشکار می‌کند. یک اتاق فکر مستقر در لندن به نام The Henry Jackson Society به همراه - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران - «کریستوفر بالدینگ» استاد دانشگاه فولبرایت ویتنام، ادعا کرده‌اند که حدود 100 - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران - کارمند هواوی با آژانس‌های اطلاعاتی و ارتش چین ارتباط نزدیکی دارند.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران

بالدینگ در این رابطه گفته:

ما رزومه کارمندان هواوی را استخراج کرده و رابطه محکمی بین هواوی و سطوح مختلف دولت چین، ارتش و نهادهای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران - اطلاعاتی این کشور پیدا کردیم. به نظر من این روابط بسیار سیستماتیک و ساختارمند است.

این گزارش همچنین آشکار می‌کند که برخی از کارمندان هواوی پیشتر به عنوان مامور در وزارت امنیت چین مشغول به کار بوده‌اند و برای پروژه‌های مختلف با ارتش آزادی ملت (PLA) و دانشگاه تکنولوژی‌های دفاعی ارتش چین (NUDT) ارتباط داشته‌اند.

برخی از کارمندان هواوی هم تحصیلات نظامی در بهترین آموزشگاه‌های این کشور را پشت سر گذاشته - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران - و ارتباطاتی با یک یگان نظامی شناخته شده داشته‌اند. تحقیق انجام شده همچنین بیان می‌کند که 11 نفر از کارمندان هواوی فارغ‌التحصیلان دانشگاه مهندسی اطلاعات PLA هستند. این آکادمی نظامی به خاطر تحقیقات روی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران - جنگ‌افزارهای اطلاعاتی شهره شده است.

وزارت بازرگانی آمریکا پیشتر هواوی را در لیست سیاه خود قرار داده بود و شرکت‌های آمریکایی را از فروختن قطعه و محصول - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران - به این شرکت چینی منع کرده بود.  باراک اوباما نیز در دوران ریاست جمهوری‌اش فروختن تکنولوژی به NUDT را برای شرکت‌های آمریکایی ممنوع کرده بود.

بعد از اینکه رزومه حدود 25 هزار کارمند هواوی در سیستم کاریابی آنلاین چین بارگذاری شده - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران - و در دسترس عموم - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران - قرار گرفت، بالدینگ - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران - توانیت تحقیق و تحلیل مذکور را روی آن‌ها انجام دهد.

فعلا - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران - هواوی صحت - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران - و سقم رزومه‌های مورد بررسی را تائید نکرده، اما به نقل از اینسایدر، این شرکت چینی نتایج به دست آمده توسط بالدینگ را در حد حدس و گمان فرض - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر تنکابن استان مازندران - کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone