🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  2. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
  5. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26725.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

هر آنچه باید درباره پردازنده های رایزن AMD بدانید

ذن (Zen) نام معماری پردازنده های AMD است که به این شرکت کمک کرد بتواند در برابر اینتل ایستادگی کند و قبل از کنار رفتن کامل، بخشی از بازار را تصاحب کند. AMD در یک ...

ذن (Zen) نام معماری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پردازنده های AMD - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - است که به این شرکت کمک کرد بتواند در برابر اینتل ایستادگی کند و قبل از کنار رفتن کامل، بخشی از بازار را تصاحب کند. AMD - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - در یک سقوط آرام به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سر می برد که موفقیت معماری ذن همه چیز را تغییر داد. برند رایزن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - (Ryzen) نیز برای پردازنده های AMD انتخاب شد که به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - دسته های مختلفی تقسیم شده است. آخرین نسل پردازنده های رایزن به نام 3000 نیز در سال 2019 معرفی شدند.

AMD در یک سقوط آرام به سر می برد که موفقیت معماری ذن همه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - چیز را تغییر داد

خانواده این پردازنده ها شامل مدل های رایزن 3، 5، 7، 9 و Threadripper می شود. این دسته بندی بسیار مشابه راهکار اینتل برای جدا کردن محصولات عمومی اش از یکدیگر است. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - همچنین این سیستم کار را برای کاربرانی که قصد مقایسه - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - محصولات اینتل و AMD با یکدیگر را دارند نیز ساده تر می کند.

خانواده رایزن

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان

جدا کردن مدل های مختلف پردازنده های - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - رایزن از یکدیگر کار ساده ای است. سری 1000 این پردازنده ها در سال 2017، سری 2000 آن ها در سال 2018 و سری 3000 نیز سال 2019 عرضه شدند. آخرین نسل پردازده های رایزن بهبودهای چشم گیری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نسبت به نسل قبل دارند و از سیستم هفت نانومتری استفاده می کنند. مدل های قدیمی تر نیز در بازار قیمت بسیار کمی دارند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان
تمام مدل های پردازنده های رایزن

پردازنده های AMD رایزن سری 3، 5، 7 و 9 همگی از سوکت های AM4 استفاده می کنند و اکثر مادربوردهای AM4 از تمامی آن ها - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پشتیبانی می کنند. اما قبل از خرید آن ها بهتر است مطمئن شوید پردازنده مورد نظر و مادربوردتان با یکدیگر سازگاری دارند. اما سری Threadripper پردازنده های بسیار بزرگتری استند و به سوکت های اختصاصی نیازمندند که TR4 نام دارد. برای استفاده از این پردازنده ها به مادربوردهای خاصی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نیاز پیدا خواهید کرد.

تکنولوژی های بهینه AMD

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان

این کمپانی سال ها برای بهینه سازی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - پردازنده جدید تلاش کرده است، و موفق به دستیابی به سطوح جدیدی از راندمان شده است. این چیپست ها به طور خودکار دما و ولتاژ مصرفی را بررسی کرده و عملکرد را نسبت به وضعیت لحظه ای خود بهینه می کنند. این موضوع باعث می شود قادر به استفاده حداکثر از پردازنده با همان تجهیزاتی باشید که در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جعبه اش عرضه می شوند، و باید اقرار کنیم خنک کننده های AMD از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

پردازنده های رایزن سرشار از نکات مثبت هستند

سیستم - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - افزایش قدرت آن ها هم از پله های 25 مگاهرتزی برای تعیین سرعت کلاک هر هسته استفاده می کند که آن را به سیستمی بسیار دقیق بدل می کند. به کمک این روش می توان از حداکثر قدرت پردازنده بدون تبدیل شدنش به یک منبع حرارتی برای کل منزل استفاده کرد. سیستم افزایش بازه فرکانس نیز به کاربران اجازه می دهد قدرت پردازنده های رایزن را در صورت برخورداری از سیستم خنک کنندگی پیشرفته از این هم بیشتر کنند.

آیا باید از پردازنده های رایزن استفاده کنید؟

آیا پردازنده های رایزن ارزش سرمایه گذاری دارند؟ جواب کاملا مثبت است. در حال حاضر پردازنده های رایزن تقریبا هیچ ایرادی ندارند و سرشار از قابلیت های مثبتند. فرقی نمی کند طرفدار AMD باشید یا اینتل، رایزن ارزش در نظر گرفتن دارد زیرا پردازنده هایش در حال رقابت شدید با محصولات - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اینتل هستند و در برخی موارد نیز عملکرد بهتری دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone