🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  3. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12488.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

ارزش بازار اپل برای اولین بار در ۲۰۲۱ به زیر ۲ تریلیون دلار رسید

به دنبال کاهش بیش از ۴ درصدی ارزش سهام اپل در ساعات اداری روز دوشنبه، ارزش بازار این شرکت برای نخستین بار در سال جاری میلادی کمتر از ۲ تریلیون دلار شد. بدین ترتیب ارزش ...

به دنبال کاهش بیش از ۴ درصدی ارزش سهام اپل در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - ساعات اداری روز دوشنبه، ارزش بازار این شرکت برای نخستین بار در سال جاری میلادی کمتر از ۲ تریلیون دلار شد.

بدین ترتیب ارزش بازار یا مارکت کپ (Market Capitalization) اپل روی ۱.۹۶ تریلیون دلار بسته شد. سهام این شرکت روز دوشنبه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - و حین مبادلات در ساعات اداری با کاهش ۴.۱۷ درصدی مواجه و با قیمت ۱۱۶.۳۶ دلار مبادله شد.

با وجود همه گیری ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - پیامدهای ویران کننده آن برای اقتصاد، اپل در اوت ۲۰۲۰ به اولین شرکت سهامی عام در ایالات متحده تبدیل شد که ارزش بازار آن به ۲ تریلیون دلار می‌رسد.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جعفریه استان قم

سهام شرکت‌های تکنولوژی در این مقطع زمانی با افت مواجه شده و سهام غول فناوری کوپرتینونشین نیز با تبعیت از بازار کاهش داشته است. از تاریخ ۱۶ فوریه تاکنون، شاخص نزدک-۱۰۰ (NASDAQ 100) با بیش از ۱۰ درصد افت مواجه شده است. تحلیلگران معتقدند سرمایه گذاران با کاهش سرمایه گذاری در شرکت‌های فناوری، در حال سرمایه گذاری در سهام ارزشی (Value Stock) و چرخه‌ای (Cyclical) هستند تا از بازگشایی اقتصاد بیشترین سود را ببرند.

ارزش بازار اپل پیشتر در سپتامبر ۲۰۲۰ به زیر ۲ تریلیون دلار کاهش پیدا کرده بود. مارکت کپ - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - این شرکت تنها در یک روز نزدیک به ۱۸۰ میلیارد دلار کاهش پیدا کرد. البته پس از این کاهش چشمگیر، سهام اپل ۳.۱۴ درصد افزایش یافت.

اپل در سه ماهه اول سال - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر جعفریه استان قم - ۲۰۲۱ از کسب درآمد بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار برای اولین بار خبر داد. درآمدهای این شرکت در بازه یاد شده ۲۱ درصد در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش پیدا کرد و به رکورد ۱۱۱.۴ میلیارد دلار رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امیرحسین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر یه سوال داشتم شما دور و بر آیت الله خامنه ای جعفریه طرح تعویض تلویزیون تی سی ال قدیمی به جدید دارید؟
پاسخ: بله در آیت الله خامنه ای شهر جعفریه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone