🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب تلویزیون روی دیوار خطرناک است؟
    پاسخ: بله می تواند خطر آفرین باشد که توصیه می شود اینکار را به متخصصین با تجربه در این حوزه واگذار کنید.
  2. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  3. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  5. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12469.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

نمونه اولیه دوربین لایکا با طراحی جانی آیو به قیمت نجومی فروخته می‌شود

یک نمونه اولیه از دوربین لایکا که توسط طراح ارشد سابق اپل یعنی جانی آیو و طراح مشهور، «مارک نیوسون» طراحی شده در ماه ژوئن به فروش گذاشته می‌شود و انتظار می‌رود با قیمتی نزدیک ...

یک نمونه اولیه از دوربین لایکا که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هرسین استان کردستان - توسط طراح ارشد سابق اپل یعنی جانی آیو و طراح مشهور، «مارک نیوسون» طراحی شده در ماه ژوئن به فروش گذاشته می‌شود و انتظار می‌رود با قیمتی نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار فروخته شود.

این - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هرسین استان کردستان - دوربین توسط حراجی «Leitz Photographica» به فروش گذاشته می‌شود و طبق - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هرسین استان کردستان - توضیح این محصول، با یک نمونه اولیه دوربین لایکا طراحی شده از سوی جانی آیو و مارک نیوسون روبه‌رو هستیم. این دستگاه نمونه نهایی نشده دوربین معروفی است که در سال ۲۰۱۳ در حراجی خیریه (Product (RED با قیمت ۱.۸ میلیون دلار به فروش رسید.

این نمونه اولیه شبیه به نسخه نهایی است، با این حال آخرین مرحله توسعه این محصول را به نمایش می‌گذارد. - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هرسین استان کردستان - این دوربین - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هرسین استان کردستان - لایکا از صدها قطعه پروتوتایپ یا اولیه بهره می‌برد - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هرسین استان کردستان - و تنها یک نسخه نهایی از آن به - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هرسین استان کردستان - فروش رسیده است.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هرسین استان کردستان

این دوربین اولیه لایکا بدنه آلومینیومی دارد و روی بدنه‌اش تمام دکمه‌ها، نمایشگر - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هرسین استان کردستان - و قطعات مدل نهایی به چشم می‌خورند. این محصول همچنین با لنز Apo-Summicron 2/50mm ASPH همراه است.

در حال حاضر مشخص نشده که این دوربین کار می‌کند یا تنها برای کمک به طراحی فیزیکی تولید شده است. نمونه نهایی یک دوربین فول فریم ۳۵ میلی‌متری CMOS با پردازنده قدرتمند است.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هرسین استان کردستان

این نمونه اولیه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هرسین استان کردستان - که چندین ماه دیگر به فروش می‌رسد، در وضعیت +B قرار دارد و انتظار می‌رود با قیمتی در محدوده ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار یورو (۲۳۵ تا ۲۹۴ هزار دلار) فروخته شود. قیمت پایه این دوربین در حراجی برابر ۱۰۰ هزار یورو (۱۱۷ هزار دلار) خواهد بود.

به گفته لایکا، در زمان توسعه نمونه نهایی این دوربین، ۵۶۱ مدل با نزدیک به ۱۰۰۰ قطعه اولیه ساخته شده بود. نمونه نهایی لایکا M (RED) در یک حراجی با بیش از ۴۰ محصول دیگر به فروش رسید و در مجموع نزدیک به ۲۶ میلیون دلار برای خیریه پول جمع‌آوری - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر هرسین استان کردستان - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone