🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  3. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  4. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12498.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

معماری Armv9 با تمرکز روی امنیت و هوش مصنوعی معرفی شد

تراشه‌های ARM در محصولات مختلفی از گوشی‌های هوشمند گرفته تا لپ‌تاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و حتی برخی سرورهای ابری هم به چنین چیپ‌هایی مجهز شده‌اند. حالا این کمپانی از معماری جدیدی به نام معماری ...

تراشه‌های ARM در محصولات مختلفی از گوشی‌های هوشمند گرفته تا لپ‌تاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و حتی برخی سرورهای ابری هم به چنین چیپ‌هایی مجهز شده‌اند. - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کردکوی استان گلستان - حالا این کمپانی از معماری جدیدی به نام معماری Armv9 رونمایی کرده که روی امنیت، پردازش‌های - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کردکوی استان گلستان - مربوط به هوش مصنوعی و قدرت محاسباتی تمرکز دارد.

این کمپانی در سال ۲۰۱۱ از معماری Armv8 رونمایی کرده بود، بنابراین تقریبا پس از یک - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کردکوی استان گلستان - دهه معماری جدید ARM معرفی شده است.

اولین بهبود بزرگ Armv9 مربوط به امنیت می‌شود. Armv9 از معماری محاسبه محرمانه (CCA) بهره می‌برد که وظیفه‌اش محافظت از داده‌های حساس با یک محیط - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کردکوی استان گلستان - امن و مبتنی بر سخت افزار است. اینکار با ایجاد «Realms» صورت می‌گیرد که - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کردکوی استان گلستان - داده‌ها و کدهای مهم را از دیگر بخش‌های سیستم محافظت می‌کند.

بهبود بعدی مربوط به پردازش هوش مصنوعی می‌شود. معماری Armv9 دارای «افزونه بردار مقیاس‌پذیر ۲» (SVE2) است که برای کمک به فرایندهای یادگیری ماشینی و پردازش سیگنال دیجیتال طراحی شده. - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کردکوی استان گلستان - این ویژگی در بخش‌های مختلفی از سیستم‌های 5G گرفته تا واقعیت مجازی و افزوده کارایی دارد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کردکوی استان گلستان

علاوه بر این - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کردکوی استان گلستان - موارد، فناوری SVE2 می‌تواند وظایف مبتنی بر یادگیری ماشینی مانند پردازش تصاویر یا شناسایی صدا را هم سرعت ببخشد. همین ویژگی‌ها و تمرکز روی هوش مصنوعی باعث شده انویدیا به دنبال خرید ARM با قیمت نزدیک به ۴۰ میلیارد دلار باشد.

در کنار چنین بهبودهایی ARM اعلام کرده که - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کردکوی استان گلستان - عملکرد کلی دستگاه‌ها با Armv9 افزایش می‌یابد. انتظار می‌رود عملکرد CPU در دو نسل آینده بیش از ۳۰ درصد بهبود را تجربه کند که البته با بهینه‌سازی‌های نرم افزاری و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کردکوی استان گلستان - سخت افزار این میزان بیشتر هم می‌شود.

یکی از موارد مهم برای سخت افزارهای جدید، امکان اجرای نرم افزارهای قدیمی است. طبق اعلام - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کردکوی استان گلستان - ARM، تمام نرم افزارهای موجود بدون هیچ مشکلی روی پردازنده‌های مبتنی بر Armv9 اجرا می‌شوند.

با وجود معرفی معماری Armv9، باید چندین ماه تا ورود آن به محصولات مصرفی صبر کنیم. به گفته ARM، سیلیکون‌های مبتنی بر Armv9 تا پایان سال جاری میلادی از راه می‌رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نازمهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب یه سوال داشتم منطقه روستای النگ کردکوی اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در روستای النگ شهر کردکوی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone