🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار پکیج چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر پکیج، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: روش جرمگیری پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن جرم گیری یا رسوب گیری به کمک مود شوینده و پمپ پکیج است که بهتر است با متخصص دستگاه هماهنگ کنید.
  3. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن پکیج چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: منبع انبساط در پکیج چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12477.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سیگیت از عرضه هارددیسک ۱۰۰ ترابایتی تا سال ۲۰۳۰ خبر می‌دهد

کمپانی سیگیت از برنامه‌های خود برای عرضه هارددیسک در ظرفیت‌های ۵۰ و ۱۰۰ ترابایت به ترتیب در ۲۰۲۶ و ۲۰۳۰ با فناوری ضبط مغناطیسی جدید خبر می‌دهد. سیگیت (Seagate) با وجود محبوبیت بالای SSDها، همچنان به ...

کمپانی سیگیت از برنامه‌های خود برای عرضه هارددیسک در ظرفیت‌های ۵۰ و ۱۰۰ ترابایت به ترتیب در ۲۰۲۶ و ۲۰۳۰ با فناوری - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - ضبط مغناطیسی جدید خبر می‌دهد.

سیگیت (Seagate) با وجود محبوبیت بالای SSDها، همچنان به تولید هارد دیسک‌های پرظرفیت ادامه - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - خواهد داد. این درایوهای مغناطیسی با وجود سرعت کمتر نسبت به - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - SSDها، گزینه‌ای ارزان قیمت برای افزایش فضای - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - ذخیره‌سازی کامپیوترها یا دیتاسنترها به شمار می‌روند.

سیگیت پیش‌بینی می‌کند که تا سال ۲۰۲۶ و ۲۰۳۰ قادر به عرضه هارد در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - ظرفیت‌های - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - به ترتیب ۵۰ و ۱۰۰ ترابایت خواهد بود. ساخت هارد با ظرفیت بیشتر از - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - ۱۰۰ ترابایت نیز در دستور کار قرار دارد و احتمالاً اوایل دهه آینده میلادی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - از راه خواهد رسید.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان  استان خراسان

سیگیت برای عرضه هارد با چنین ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای، به فناوری ذخیره‌سازی مغناطیسی جدید نیاز دارد. این شرکت به همین منظور سرگرم بروزرسانی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - تکنولوژی Multi-Actuator است که می‌خواهد عملکرد هارددیسک‌های آینده را دو برابر بهتر کرده و طی سال‌های آینده احتمالا در برخی مدل‌ها به یک استاندارد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - تبدیل خواهد شد.

سیگیت اخیراً تولید هارد با حداکثر ظرفیت ۲۰ ترابایت در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - فرم فکتور سنتی ۳.۵ اینچ و با تکنولوژی ضبط مغناطیسی به کمک گرما یا Heat Assisted Magnetic Recording را آغاز کرده است. - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - این فناوری با حرارت دادن موقتی مواد دیسک با لیزر حین نوشتن، ظرفیت ذخیره‌سازی را بالا می‌برد.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان  استان خراسان

این سازنده برای - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - عرضه هارد - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - در ظرفیت‌های ۵۰ و ۱۰۰ ترابایت، به افزایش چگالی پلتر مغناطیسی نیاز دارد. برای مثال برای دستیابی به ظرفیت ۴۰ ترابایت، سیگیت باید چگالی را به حدود ۲۶۰۰ گیگابیت بر اینچ مربع (Gb/in2) افزایش دهد. برای رسیدن به ظرفیت ۱۰۵ ترابایت، چگالی باید بین ۵ تا ۷ هزار گیگابیت بر اینچ مربع افزایش یابد.

فناوری Dual Actuator Mach.2 سیگیت در حال حاضر در هاردهای - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - آزمایشی مبتنی بر تکنولوژی نسبتاً قدیمی ضبط مغناطیسی عمودی یا به اختصار PMR به کار رفته و در دسترس تعداد محدودی از مشتریان قرار گرفته‌اند.

با اینکه استفاده - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - از این فناوری‌ها قیمت هارد دیسک را افزایش می‌دهد، سیگیت مطمئن است که محصولات جدید آن - تعمیرات پکیج آریستون در شهر خراسان استان خراسان - قیمت کمتری در مقایسه با SSDها خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone