🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  4. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  5. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12500.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت برنده قرارداد ۱۰ ساله تامین هدست‌های واقعیت مجازی ارتش آمریکا شد

مایکروسافت به تازگی قراردادی را برای تجهیز ارتش ایالات متحده به هدست‌های هولولنز به دست‌ آورده‌ است. ارزش این قرارداد طی ۱۰ سال می‌تواند تا ۲۱.۸۸ میلیارد دلار افزایش پیدا کند و مایکروسافت حدود ۱۲۰ هزار هدست برای ارتش ایالات ...

مایکروسافت به تازگی قراردادی را برای تجهیز ارتش ایالات متحده به هدست‌های هولولنز به دست‌ آورده‌ است. ارزش این قرارداد طی ۱۰ سال می‌تواند تا ۲۱.۸۸ میلیارد دلار افزایش پیدا کند و مایکروسافت حدود ۱۲۰ هزار هدست برای ارتش ایالات متحده تامین خواهد کرد.

مایکروسافت از سال ۲۰۱۸ با ارتش همکاری نزدیکی داشته و سربازان ایالات متحده طی دو سال گذشته - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردبیل استان اردبیل - هدست‌های سیستم واقعیت مجازی ادغام شده موسوم به IVAS را آزمایش کرده‌اند. هدست‌های هولولنز سنسورهای مخصوص سربازان، دید در شب و حرارت را ترکیب کرده و آن‌ها - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردبیل استان اردبیل - را با وضوح بالا در اختیار سربازان قرار می‌دهد.

در بیانیه ارتش ایالات متحده آمده است:

این سیستم همچنین از واقعیت افزوده و یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا یک محیط آموزشی شبیه به واقعیت را در اختیار نیروهای مبارزه قرار دهد و آن‌ها بتوانند پیش از درگیر شدن با دشمنان، تمرینات خود را انجام دهند.

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردبیل استان اردبیل

مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ توانست قرارداد ۴۷۹ میلیون دلاری تامین هدست‌های واقعیت مجازی هولولنز برای ارتش ایالات متحده را بدست‌ آورد. این اقدام در آن زمان با مقاومت شدید برخی کارمندان مایکروسافت روبرو شد و «ساتیا نادلا»، مدیر عامل این شرکت مجبور به پاسخگویی شد. این انتقادها از به وجود آمدن همکاری بین وزارت - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردبیل استان اردبیل - دفاع و مایکروسافت جلوگیری نکرد.

«الکس کیپمن»، مخترع هدست‌های هولولنز در این رابطه عنوان می‎‌کند: «مایکروسافت طی - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردبیل استان اردبیل - دو سال گذشته با ارتش ایالات متحده همکاری نزدیکی داشته تا سریعا نمونه‌های اولیه یک محصول را - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردبیل استان اردبیل - فراهم کند که ابزارها و قابلیت‌های لازم برای انجام ماموریت‌ها را در - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردبیل استان اردبیل - اختیار سربازان قرار می‌دهد.»

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردبیل استان اردبیل

هدست‌های هولولنز از زمان عرضه نسخه دوم خود در سال ۲۰۱۹ هیچ تغییر سخت‌افزاری قابل توجهی نداشته‌اند. با این وجود مایکروسافت علاوه بر ویژگی‌های ظاهری، برخی قسمت‌های - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردبیل استان اردبیل - نرم‌افزاری این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر اردبیل استان اردبیل - هدست‌ها را هم بهبود بخشیده است. همچنین اخیرا اعلام شد که این هدست‌ها از تکنولوژی «هولوپورتیشن» که با استفاده از آن کاربران می‌توانند به صورت مجازی به هر نقطه از جهان سفر کنند، مجهز شده است.

ردموندی‌ها تایید کرده‌اند که این هدست‌ها در ایالات متحده ساخته می‌شوند اما هنوز اطلاعی از زمان ارائه آن‌ها برای اعضای نیروی زمینی ارتش ایالات متحده اطلاعاتی نداریم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone