🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  2. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  3. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  4. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  5. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12494.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تامین ماسک فصل بهار کودکان کار در پویش تپسی

تپسی با کمک مشتریان خود توانست ۳۰ هزار عدد ماسک تنفسی تهیه کند و آنها را برای توزیه میان کودکان کار در اختیار انجمن حمایت از کودکان کار قرار دهد. این کمپین از اواخر اسفندماه ...

تپسی با کمک مشتریان خود توانست ۳۰ هزار عدد ماسک تنفسی تهیه کند و آنها را برای توزیه میان کودکان کار در اختیار انجمن حمایت از کودکان کار قرار دهد. این کمپین - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر قزوین استان زنجان - از اواخر اسفندماه سال گشته آغاز شده بود و تپسی در گزارشی جدید خبر از مشارکت پرشور مشتریان خود در نهایی شدن آن داده است.

در پویش «ستاره‌هایتان، ماسک کودکان کار می‌شوند» باشگاه مشتریان تپسی، ماسک مورد نیاز فصل بهار انجمن حمایت از کودکان کار تامین و به منظور توزیع میان کودکان کار به این انجمن اهدا شد.

در این پویش که از اول - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر قزوین استان زنجان - تا ۲۲ اسفند ماه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر قزوین استان زنجان - ۹۹ برگزار شد، مسافران تپسی توانستند با استفاده از ستاره‌هایی که از سفرهای فصول بهار و تابستان ۹۹ در باشگاه مشتریان تپسی به دست آورده بودند، برای کودکان کار ماسک تهیه کنند. مشتریان می‌توانستند به سه شکل کمک هزینه و تهیه یک یا چند ماسک تنفسی در این - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر قزوین استان زنجان - کمپین شرکت نمایند.

در پایان این پویش، با همکاری مسافران تپسی، تعداد ۳۰ هزار عدد ماسک از سوی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر قزوین استان زنجان - تپسی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر قزوین استان زنجان - تهیه شد که برای توزیع میان کودکان کار، در اختیار انجمن حمایت از کودکان کار قرار گرفت. به گفته این انجمن، این تعداد ماسک تهیه شده، مصرف فصل بهار کودکان کار تحت پوشش این انجمن را تامین خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone